Четвер, 2 Травня, 2024
ГоловнаНовиниLidl заходить в Україну: чи буде вигідна українцям ця європейська торговельна мережа?

Lidl заходить в Україну: чи буде вигідна українцям ця європейська торговельна мережа?

Этот материал также доступен на русском языке
Про те, що німецька мережа супермаркетів Lidl має намір вийти на український ринок та стати основним конкурентом мережі АТБ вже не секрет. Так, обидві мережі об'єднує низька вартість товарів, що дозволяє їм утримувати конкурентні позиції на ринку.

Про переваги європейської мережі супермаркетів на українському ринку розповів генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак.

На думку експерта, ці дві мережі ідентичні. Їх успіх у тому, що обидві торгові мережі пропонують покупцям товари першої необхідності за низькою ціною, їхній асортимент обмежений з упором на товари власної торгової марки (ВТМ).

Товари власної торгової марки займають орієнтовно 65% усіх товарів у мережі супермаркетів Lidl. У мережі АТБ цей відсоток поки що нижчий – близько 25%, але їхня кількість збільшується. АТБ нарощує відділи кафе та кулінарії у своїх супермаркетах, що приваблює дедалі більше покупців.

За словами Романа Корсака, те, що Lidl активно розвинув товари ВТМ, не втрачаючи при цьому якості та маржі, стало запорукою успіху цієї мережі в Європі. Є всі шанси, що в Україні Lidl також чекає на успіх.

Ще точно не відомо, коли супермаркети Lidl з’являться в Україні, але конкуренти вже щосили розробляють стратегію, щоб не втратити своїх клієнтів.

Читайте також:

Джерело: segodnya.ua

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні