Середа, 1 Грудня, 2021
ГоловнаСпоживачОплату за електроенергію завищено: чому?

Оплату за електроенергію завищено: чому?

Этот материал также доступен на русском языке
Якщо людина з якихось причин передає покази лічильника пізніше зазначених дат, то обсяг споживання електроенергії за місяць визначається їй розрахунковим шляхом.

«Отримав рахунок за жовтень від Одеської обласної енергопостачальної компанії (ООЕК) – з урахуванням тарифу 1,68 грн/кВт-год. Я споживаю мало електрики і укладаюсь у норму субсидії – 70 кВт на місяць. Тому з 1 жовтня мені належиться тариф 1,44 грн. До речі, моїй знайомій у Роздільній теж прийшов рахунок із тарифом по 1,68 грн., хоча вона використала лише 100 кВт. Я написав листа з питанням з цього приводу до кол-центру ООЕК, але відповіді так і не отримав.

Андрій Кругляченко, м. Одеса»

Покази лічильників передавайте вчасно

Ми зв’язалися з енергопостачальною компанією ООЕК і нам пояснили, що оплата за світло нараховується за календарний місяць, тобто з 1-го числа минулого місяця до 1-го числа поточного місяця. Покази лічильника за попередній місяць потрібно передавати строго з 1-го до 3-го числа поточного місяця, і тоді вони будуть зараховані як покази на 1-ше число.

Якщо людина з якихось причин передає покази лічильника пізніше зазначених дат, то обсяг споживання електроенергії за минулий місяць визначається для неї розрахунковим шляхом — за значенням середньодобового обсягу енергоспоживання. Такими є вимоги Кодексу комерційного обліку електроенергії.

Якщо наступного місяця споживач передав покази вчасно, то йому обов’язково зроблять перерахунок: оплата за місяць буде скоригована з урахуванням переплати за минулий місяць. Іншими словами, якщо за минулий місяць вам нарахували більше грошей, то наступного місяця ви заплатите на цю суму менше. Але за умови, що покази лічильника ви передаватимете вчасно. Можливо, у жовтні ви передали покази лічильника пізніше належної дати, і тому отримали квитанцію із завищеною сумою оплати.

Як щось запитати у енергетиків?

У разі карантину у компанії не проводиться прийом споживачів. Усі питання вирішуються дистанційно.

Передати покази лічильника можна через «особистий кабінет» на сайті ООЕК, за телефонами кол-центру, через Вайбер та Телеграм, а також за допомогою мобільного додатка Line of Light.

Зв’язатися з енергопостачальною компанією ООЕК можна за телефонами:

  • (048) 705-90-90 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів);
  • (068) 750-90-90, (095) 750-90-90, (073) 750-90-90 (оплата за тарифами вашого оператора);
  • 0-800-409-090 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

Електронна пошта: call-center@oblenergo.odessa.ua

Адреса для листів: 65031, м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28.

Якщо ви звернулися до кол-центру і вам запропонували вибрати в меню потрібну кнопку, натискайте:

1 – якщо у вас немає світла;

2 – щоб передати покази лічильника;

3 – отримати інформацію про рахунок;

4 – з питання приєднання до електромереж;

5 — щоб записатися до центру обслуговування клієнтів.

Читайте також:

Нове на сайті