Понеділок, 6 Травня, 2024
ГоловнаНовиниЯк урятуватися від "космічних" сум у платіжках за електроенергію?

Як урятуватися від “космічних” сум у платіжках за електроенергію?

Этот материал также доступен на русском языке
Суми в платіжках за світло пов'язані із споживанням електроенергії. Чим більше ви споживаєте, тим вищі суми. Але часто українцям надходять рахунки із завищеними показаннями.

У прес-службі компанії Yasno відповіли на скарги клієнтів на завищені суми платіжках.

Раніше ми розповідали, що експерти озвучили реальні тарифи на світло.

“Якщо споживач передає показання регулярно і вчасно, обсяг визначається завжди чітко. А ось за відсутності актуальних даних лічильника може бути суттєва похибка”, – сказали в компанії.

Адже в такому разі оператор системи розподілу змушений брати за основу показання, зафіксовані раніше, і виходячи з них розраховуватиме середньодобове споживання.

Оператор системи розподілу щомісяця розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Для цього з попередніх показань лічильника забирають поточні – це буде кількість використаних кВт∙годин.

Наприклад, споживач взагалі не користувався електроенергією у приміщенні протягом кількох тижнів, не передав показання, але йому нараховано обсяг, як і в минулі періоди.

Таким чином, обсяг визначено за середнім, а не за фактичним споживанням.

Щоб враховувалися фактичні показання, потрібно передавати дані лічильників вчасно – протягом двох останніх днів поточного місяця та з 1 по 3 числа нового місяця. Таким чином, споживачі мають цілих 5 днів, щоб заглянути у свій лічильник і передати цифри постачальнику.

Зробити це можна:

  • в особистому кабінеті на сайті ДТЕК;
  • зателефонувавши до кол-центру ДТЕК;
  • написавши в чат-боти ДТЕК (наприклад, в Viber-бот YASNO-Online).

Нове на сайті