Відключати споживачів від послуг під час карантину заборонено, крім аварійних ситуацій.
Саме цим винятком користуються обласні постачальники газу. Труби, якими газ поставляється споживачам, перекривають нібито через необхідність термінового ремонту або через виявлений витік.
Через час, за який у принципі ремонтні роботи мають бути проведені, газ споживачам не підключають. А при подачі запиту в газову компанію, споживачі отримують рахунки “заднім числом” з заборгованістю, що незрозуміло звідки взялася.
Облгаз відключив: що має робити споживач
- Звернутися до контакт-центру облгазу для вирішення проблеми або написати лист-претензію до Голови правління місцевого облгазу.
- Якщо це не допомогло, залишити скаргу на урядову гарячу лінію 15 – 45 або оформити звернення через сайт www.ukc.gov.ua.
- Звернутися зі скаргою до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКУ): https://www.nerc.gov.ua/?id=6911 .
- Якщо всі ці дії не допомогли вирішити ситуацію і газопостачання не відновлено, варто звертатися до суду.
Читайте також:
- Нафтогаз, Юрій Вітренко: яким буде тариф на газ із 1 травня
- У “Нафтогаз” розповіли, коли варто чекати підвищення тарифів на газ
- Доплата за газ: кому належить зробити за минулі роки
Джерело: gazpravda