Про переваги європейської мережі супермаркетів на українському ринку розповів генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак.
На думку експерта, ці дві мережі ідентичні. Їх успіх у тому, що обидві торгові мережі пропонують покупцям товари першої необхідності за низькою ціною, їхній асортимент обмежений з упором на товари власної торгової марки (ВТМ).
Товари власної торгової марки займають орієнтовно 65% усіх товарів у мережі супермаркетів Lidl. У мережі АТБ цей відсоток поки що нижчий – близько 25%, але їхня кількість збільшується. АТБ нарощує відділи кафе та кулінарії у своїх супермаркетах, що приваблює дедалі більше покупців.
За словами Романа Корсака, те, що Lidl активно розвинув товари ВТМ, не втрачаючи при цьому якості та маржі, стало запорукою успіху цієї мережі в Європі. Є всі шанси, що в Україні Lidl також чекає на успіх.
Ще точно не відомо, коли супермаркети Lidl з’являться в Україні, але конкуренти вже щосили розробляють стратегію, щоб не втратити своїх клієнтів.
Читайте також:
Джерело: segodnya.ua
22 травня невеликий дощ очікується у більшості західних областей, на решті територіях країни без опадів.…
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?
Які вони – сім’я і кохання у поважному віці? Чому в одних пар з віком…
З віком хребет може «просідати», що нерідко призводить до опущення внутрішніх органів.
Спостерігаючи за сюрпризами природи, ми стурбовано прикидаємо, скільки коштуватимуть фрукти та ягоди, чи буде врожай…
Пенсіонери та люди з інвалідністю у травні продовжують отримувати грошову допомогу від ВПП ООН. Що…