Про переваги європейської мережі супермаркетів на українському ринку розповів генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак.
На думку експерта, ці дві мережі ідентичні. Їх успіх у тому, що обидві торгові мережі пропонують покупцям товари першої необхідності за низькою ціною, їхній асортимент обмежений з упором на товари власної торгової марки (ВТМ).
Товари власної торгової марки займають орієнтовно 65% усіх товарів у мережі супермаркетів Lidl. У мережі АТБ цей відсоток поки що нижчий – близько 25%, але їхня кількість збільшується. АТБ нарощує відділи кафе та кулінарії у своїх супермаркетах, що приваблює дедалі більше покупців.
За словами Романа Корсака, те, що Lidl активно розвинув товари ВТМ, не втрачаючи при цьому якості та маржі, стало запорукою успіху цієї мережі в Європі. Є всі шанси, що в Україні Lidl також чекає на успіх.
Ще точно не відомо, коли супермаркети Lidl з’являться в Україні, але конкуренти вже щосили розробляють стратегію, щоб не втратити своїх клієнтів.
Читайте також:
Джерело: segodnya.ua
Інтернет-шахраї не дрімають: крадуть гроші з карток та видають себе за банківських працівників.
Сонце – радість, але й стрес для шкіри Навіть коротке перебування на сонці може залишити…
На найближчому пленарному тижні Верховна Рада України розгляне питання про продовження воєнного стану та загальну…
Кислий сир – не привід викидати продукт. За допомогою простого трюку та доступних інгредієнтів можна…
В Україні майже кожен п'ятий пенсіонер отримує виплати за спеціальним законодавством. Але вже незабаром система…
Українські фермери розпочали збір кавунів, але поки що врожай продають за підвищеною ціною. Чому кавуни…