Про переваги європейської мережі супермаркетів на українському ринку розповів генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак.
На думку експерта, ці дві мережі ідентичні. Їх успіх у тому, що обидві торгові мережі пропонують покупцям товари першої необхідності за низькою ціною, їхній асортимент обмежений з упором на товари власної торгової марки (ВТМ).
Товари власної торгової марки займають орієнтовно 65% усіх товарів у мережі супермаркетів Lidl. У мережі АТБ цей відсоток поки що нижчий – близько 25%, але їхня кількість збільшується. АТБ нарощує відділи кафе та кулінарії у своїх супермаркетах, що приваблює дедалі більше покупців.
За словами Романа Корсака, те, що Lidl активно розвинув товари ВТМ, не втрачаючи при цьому якості та маржі, стало запорукою успіху цієї мережі в Європі. Є всі шанси, що в Україні Lidl також чекає на успіх.
Ще точно не відомо, коли супермаркети Lidl з’являться в Україні, але конкуренти вже щосили розробляють стратегію, щоб не втратити своїх клієнтів.
Читайте також:
Джерело: segodnya.ua
Затишшя перед бурею. Магнітосфера не заспокоюється — метеозалежним радять берегтися.
Дуже рідко питання: чи готові ви пити воду з-під крана без використання фільтра, можна почути…
Швидко, красиво, смачно. Цей турецький рецепт вже став світовим трендом.
Ці прикраси шкодять дому та здоров'ю. Експерти попередили про небезпеку магнітів.
Прості способи зберегти моркву й буряк свіжими всю зиму. Де овочі почуватимуться найкраще?
Чим відрізняються макарони за 30 і 90 грн? Шукайте відповідь на упаковці.