Про переваги європейської мережі супермаркетів на українському ринку розповів генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак.
На думку експерта, ці дві мережі ідентичні. Їх успіх у тому, що обидві торгові мережі пропонують покупцям товари першої необхідності за низькою ціною, їхній асортимент обмежений з упором на товари власної торгової марки (ВТМ).
Товари власної торгової марки займають орієнтовно 65% усіх товарів у мережі супермаркетів Lidl. У мережі АТБ цей відсоток поки що нижчий – близько 25%, але їхня кількість збільшується. АТБ нарощує відділи кафе та кулінарії у своїх супермаркетах, що приваблює дедалі більше покупців.
За словами Романа Корсака, те, що Lidl активно розвинув товари ВТМ, не втрачаючи при цьому якості та маржі, стало запорукою успіху цієї мережі в Європі. Є всі шанси, що в Україні Lidl також чекає на успіх.
Ще точно не відомо, коли супермаркети Lidl з’являться в Україні, але конкуренти вже щосили розробляють стратегію, щоб не втратити своїх клієнтів.
Читайте також:
Джерело: segodnya.ua
Деякі українські пенсіонери, котрі вимушено тимчасово живуть за кордоном, досі стикаються із загрозою припинення виплат.…
Поранення на війні ще не гарантія компенсації. Без потрібних довідок та точних формулювань у документах…
Довга дорога завжди викликає хвилювання. Особливо, якщо вона веде в іншу країну. Але сьогодні подорож…
Фікус, сансевієрія чи монстера — не завжди потребують простору. Дізнайтесь, які квіти комфортно ростуть у…
Цей брауні — справжній порятунок для тих, хто хоче чогось солодкого просто зараз. Не потрібні…
Українцям із газовими котлами та плитами попередили про нові витрати — перед початком опалювального сезону.…