Про переваги європейської мережі супермаркетів на українському ринку розповів генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак.
На думку експерта, ці дві мережі ідентичні. Їх успіх у тому, що обидві торгові мережі пропонують покупцям товари першої необхідності за низькою ціною, їхній асортимент обмежений з упором на товари власної торгової марки (ВТМ).
Товари власної торгової марки займають орієнтовно 65% усіх товарів у мережі супермаркетів Lidl. У мережі АТБ цей відсоток поки що нижчий – близько 25%, але їхня кількість збільшується. АТБ нарощує відділи кафе та кулінарії у своїх супермаркетах, що приваблює дедалі більше покупців.
За словами Романа Корсака, те, що Lidl активно розвинув товари ВТМ, не втрачаючи при цьому якості та маржі, стало запорукою успіху цієї мережі в Європі. Є всі шанси, що в Україні Lidl також чекає на успіх.
Ще точно не відомо, коли супермаркети Lidl з’являться в Україні, але конкуренти вже щосили розробляють стратегію, щоб не втратити своїх клієнтів.
Читайте також:
Джерело: segodnya.ua
Мережу облетіла новина про зниження тарифу на газ, і багато хто вже готується радіти дешевшому…
Українці можуть отримати 1000 грн “Зимової підтримки” до 24 грудня і витратити їх на товари…
Ми звикли вважати, що будь-які овочі та фрукти корисні, але їхня реальна поживна цінність залежить…
Очистити гарбуз від твердої шкірки можна набагато швидше, ніж здається. Існує три прості способи, які…
У Державній міграційній службі повідомили, чи дійсні паспорти-книжечки і кому треба оформлювати ID-картку.
Крім тисячі Зеленського, українці зможуть отримати ще одну допомогу у розмірі 6500 гривень. Розповідаємо хто…