Національна служба здоров’я України (НСЗУ) нагадує, що Програма медичних гарантій продовжує працювати в установах, які підписали договір з НСЗУ.
Якщо у такій медустанові пацієнту безпідставно відмовили у наданні послуг або вимагають гроші, він має право поскаржитися на неправомірні дії лікаря як на місцевому рівні, так і в НСЗУ.
Для цього необхідно:
– написати скаргу на ім’я головного лікаря (медичного директора);
– написати скаргу до міського (обласного) департаменту охорони здоров’я;
– звернутися до контакт-центру НСЗУ за номером: 16-77 (всі дзвінки безкоштовні);
– зателефонувати до урядової лінії Кабінету Міністрів: 15-45 (всі дзвінки безкоштовні).
Погода в Україні на середу, 21 травня у східних областях, місцями у центральних, західних, південних…
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня: як поводитися метеозалежним.
Святих Костянтина Великого і його матір Олену названо «рівноапостольними» за великі заслуги перед християнською Церквою.
У 2025 році громадяни України мають можливість добровільно докупити страховий стаж для отримання або збільшення…
До утворення здуття свіжого або старого лінолеуму може призвести безліч причин. Але в будь-якому випадку…
Чимало українських пенсіонерів, які не виїхали з тимчасово окупованих територій Луганської та Донецької областей і…