Національна служба здоров’я України (НСЗУ) нагадує, що Програма медичних гарантій продовжує працювати в установах, які підписали договір з НСЗУ.
Якщо у такій медустанові пацієнту безпідставно відмовили у наданні послуг або вимагають гроші, він має право поскаржитися на неправомірні дії лікаря як на місцевому рівні, так і в НСЗУ.
Для цього необхідно:
– написати скаргу на ім’я головного лікаря (медичного директора);
– написати скаргу до міського (обласного) департаменту охорони здоров’я;
– звернутися до контакт-центру НСЗУ за номером: 16-77 (всі дзвінки безкоштовні);
– зателефонувати до урядової лінії Кабінету Міністрів: 15-45 (всі дзвінки безкоштовні).
Іноді пенсіонери отримують пенсію не в тому розмірі, на який розраховували. У Пенсійному фонді України…
У ПриватБанку запустили нововведення, яке значно спрощує процес переказу коштів. Як парцюватиме нова функція -…
Навіть після миття холодильника неприємний запах залишається? Розповідаємо, як його позбітися.
У 2025 році право вийти на пенсію у 60 років мають ті, хто набув щонайменше…
Спека чи зливи? Чого очікувати українцям у суботу та неділю? Синоптики зробили детальний прогноз.
Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.