Національна служба здоров’я України (НСЗУ) нагадує, що Програма медичних гарантій продовжує працювати в установах, які підписали договір з НСЗУ.
Якщо у такій медустанові пацієнту безпідставно відмовили у наданні послуг або вимагають гроші, він має право поскаржитися на неправомірні дії лікаря як на місцевому рівні, так і в НСЗУ.
Для цього необхідно:
– написати скаргу на ім’я головного лікаря (медичного директора);
– написати скаргу до міського (обласного) департаменту охорони здоров’я;
– звернутися до контакт-центру НСЗУ за номером: 16-77 (всі дзвінки безкоштовні);
– зателефонувати до урядової лінії Кабінету Міністрів: 15-45 (всі дзвінки безкоштовні).
Поки сім'я у вихідні ще ніжиться в ліжку, можна приготувати швидкий і незвичайний сніданок. Любите…
4 жовтня газеті «На пенсії» 20 років. За цей час вона стала надійним другом і…
Менінгіт - одне з тих захворювань, про яке багато хто чув ще в дитинстві. Батьки…
Затишшя перед бурею. Магнітосфера не заспокоюється — метеозалежним радять берегтися.
Дуже рідко питання: чи готові ви пити воду з-під крана без використання фільтра, можна почути…
Швидко, красиво, смачно. Цей турецький рецепт вже став світовим трендом.