Що робити клієнту, якщо він зіткнувся з неправомірними діями з боку облгазів, у «Нафтогазі» відповіли на запит у коментарях у Facebook.
Так, до газопостачальної компанії за допомогою звернулася українка. Справа в тому, що у неї зняли лічильник на повірку і вже два місяці не віддають. Більше того, поки прилад зберігався у облгазі, було нібито заявлено про підозру на втручання.
“Зняли лічильник на повірку, два місяці ні слуху, ні духу. Телефоную до них, щоб дізнатися щось, спочатку не могли знайти мій лічильник, а потім у них з’явилася підозра на втручання. Я готова на будь-яку експертизу, бо впевнена, що я там нічого не робила. При знятті лічильника майстри не могли відкрутити його, можливо, що вони й пошкодили щось. Не знаю, чим це все має закінчитися”. – пише Людмила.
У Нафтогазі порадили уточнити питання повірки лічильника у місцевому облгазі. Якщо клієнт вважає дії оператора ГРМ неправомірними, то може надіслати скаргу регулятору НКРЕКП, який контролює роботу облгазів.
Нагадаємо, раніше ми розповідали – пять вопросов о поверке газовых счетчиков.
Держава оплачує частину комуналки: розповідаємо, кому надають пільги і як їх отримати.
23 травня сухо та сонячно, крім одного регіону: дощитиме лише у західних областях.
Розумні годинники не тільки показують час, а й виконують безліч інших функцій, які роблять наше…
Що чекає на метеозалежних людей? Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?
Досвідчені кухарі знають маленький секрет смачного плову. Щоб плов вийшов чудово ніжним та смачним, потрібно…
За рік яйця подорожчали майже на 75%, але у квітні-травні почали дешевшати. Експерти пояснюють, коли…