Що робити клієнту, якщо він зіткнувся з неправомірними діями з боку облгазів, у «Нафтогазі» відповіли на запит у коментарях у Facebook.
Так, до газопостачальної компанії за допомогою звернулася українка. Справа в тому, що у неї зняли лічильник на повірку і вже два місяці не віддають. Більше того, поки прилад зберігався у облгазі, було нібито заявлено про підозру на втручання.
“Зняли лічильник на повірку, два місяці ні слуху, ні духу. Телефоную до них, щоб дізнатися щось, спочатку не могли знайти мій лічильник, а потім у них з’явилася підозра на втручання. Я готова на будь-яку експертизу, бо впевнена, що я там нічого не робила. При знятті лічильника майстри не могли відкрутити його, можливо, що вони й пошкодили щось. Не знаю, чим це все має закінчитися”. – пише Людмила.
У Нафтогазі порадили уточнити питання повірки лічильника у місцевому облгазі. Якщо клієнт вважає дії оператора ГРМ неправомірними, то може надіслати скаргу регулятору НКРЕКП, який контролює роботу облгазів.
Нагадаємо, раніше ми розповідали – пять вопросов о поверке газовых счетчиков.
З початку 2025 року ПУМБ став лідером серед банків в онлайн-кредитуванні малого бізнесу. Така динаміка…
Для клієнтів одного з найпопулярніших банків країни ввели важливі зміни. До коли відтепер можна користуватися…
Пенсіонер Юрій Петренко вважає, що Пенсійний фонд незаконно перерахував його пенсію за двоскладовою формулою. Розбирається…
Відомий благодійний фонд оголосив про видачу грошової допомоги українцям. Хто її може отримати та як…
В Україні досить дивно вирахували норми прожиткового мінімуму для громадян. Так, жінці належить дві сукні…
Частина пенсіонерів можуть отримати спеціальні надбавки до пенсійних виплат від держави. Що саме передбачає пенсійне…