Що робити клієнту, якщо він зіткнувся з неправомірними діями з боку облгазів, у «Нафтогазі» відповіли на запит у коментарях у Facebook.
Так, до газопостачальної компанії за допомогою звернулася українка. Справа в тому, що у неї зняли лічильник на повірку і вже два місяці не віддають. Більше того, поки прилад зберігався у облгазі, було нібито заявлено про підозру на втручання.
“Зняли лічильник на повірку, два місяці ні слуху, ні духу. Телефоную до них, щоб дізнатися щось, спочатку не могли знайти мій лічильник, а потім у них з’явилася підозра на втручання. Я готова на будь-яку експертизу, бо впевнена, що я там нічого не робила. При знятті лічильника майстри не могли відкрутити його, можливо, що вони й пошкодили щось. Не знаю, чим це все має закінчитися”. – пише Людмила.
У Нафтогазі порадили уточнити питання повірки лічильника у місцевому облгазі. Якщо клієнт вважає дії оператора ГРМ неправомірними, то може надіслати скаргу регулятору НКРЕКП, який контролює роботу облгазів.
Нагадаємо, раніше ми розповідали – пять вопросов о поверке газовых счетчиков.
Ваша пральна машина втрачає свій блиск, а після прання залишається неприємний запах? Секретний спосіб, який…
Цей рецепт — справжня знахідка: всього кілька інгредієнтів, мінімум зусиль і сковорода — і ви…
Міністерство соцполітики провело чергову зустріч з МВФ, на якій обговорили ключові елементи майбутньої пенсійної системи.
З’явився новий спосіб подання показань лічильників для розрахунку за комунальні послуги. Що треба знати.
Юрист пенсіонерів Михайло Вулах пояснює, хто має право на обов’язкову частку у спадщині, як її…
Деякі споживачі зможуть значно зекономити на електроенергії. Хто та скільки платитиме в грудні.