Що робити клієнту, якщо він зіткнувся з неправомірними діями з боку облгазів, у «Нафтогазі» відповіли на запит у коментарях у Facebook.
Так, до газопостачальної компанії за допомогою звернулася українка. Справа в тому, що у неї зняли лічильник на повірку і вже два місяці не віддають. Більше того, поки прилад зберігався у облгазі, було нібито заявлено про підозру на втручання.
“Зняли лічильник на повірку, два місяці ні слуху, ні духу. Телефоную до них, щоб дізнатися щось, спочатку не могли знайти мій лічильник, а потім у них з’явилася підозра на втручання. Я готова на будь-яку експертизу, бо впевнена, що я там нічого не робила. При знятті лічильника майстри не могли відкрутити його, можливо, що вони й пошкодили щось. Не знаю, чим це все має закінчитися”. – пише Людмила.
У Нафтогазі порадили уточнити питання повірки лічильника у місцевому облгазі. Якщо клієнт вважає дії оператора ГРМ неправомірними, то може надіслати скаргу регулятору НКРЕКП, який контролює роботу облгазів.
Нагадаємо, раніше ми розповідали – пять вопросов о поверке газовых счетчиков.
Виплати для родин померлих військових. Коли від зарплати військовослужбовця нараховують 70%, а коли лише 30%?
За аналізом синоптиків, тривалість зимового періоду в Україні скорочується. Чим це загрожує.
Ціни на землю в Україні змінилися. Де і скільки доведеться заплатити за гектар.
Уряд визнав, що через попередні розрахункові помилки пенсіонери недоотримали значні суми. Кому виплатять компенсації.
Кабмін затвердив законопроєкт про державний бюджет на 2026 рік. Документ передбачає підвищення соціальних стандартів —…
Частина українців, у тому числі особи пенсійного віку, з жовтня має право на отримання нових…