П’ятниця, 22 Листопада, 2024
ГоловнаНовиниСпоживачі можуть подати скаргу на якість комунальних послуг: як це потрібно зробити

Споживачі можуть подати скаргу на якість комунальних послуг: як це потрібно зробити

Этот материал также доступен на русском языке
Українці, які помітили незадовільну якість житлово-комунальних послуг, мають право на це поскаржитися. Про те як це зробити і якими будуть наслідки, розповідаємо в цьому матеріалі.

Як стверджують представники Держпродспоживслужби, українське законодавство передбачає право подати скаргу на якість комунальних послуг, якщо вона не відповідає встановленим стандартам. 

Як поскаржитися на погані комунальні послуги

Для цього потрібно скласти акт-претензію, а саме задокументувати порушення та виставити претензію за неякісно надані послуги:

  • Зафіксуйте обставини ненадання або неякісного надання ЖКП. За можливості зробіть фотографії, особливо якщо було зіпсовано майно.
  • Зверніться до постачальника послуг у письмовій формі, повідомивши про порушення. Подайте лист із повідомленням про вручення або особисто, отримавши в канцелярії відмітку про отримання.

Раніше ми писали, як повернути авансовий внесок за комунальні послуги.

Як проводять перевірку якості ЖКП

Представник постачальника або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані з’явитися за такою скаргою у встановлений договором строк і провести перевірку.

За її результатами має бути складено акт-претензію у двох примірниках для кожної сторони.

Якщо споживач і представник постачальника послуг не змогли узгодити результати перевірки якості послуги, то до акта-претензії вносяться відповідні зауваження. 

Після цього результати перевірки якості послуги можуть бути оскаржені в суді.

Вас також можуть зацікавити новини:

Революційний пенсійний закон ухвалено: як тепер враховуватимуть стаж (відео)

Як реально збільшити пенсію: експерт радить кілька дієвих способів (відео)

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні