Як зазначив автор євроінтеграційного документа, народний депутат «Слуги Народу» Олег Бондаренко, в умовах воєнного стану важливо швидко реагувати на небезпечні ситуації та надавати екстрену допомогу населенню.
Так, з початку повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну і досі навантаження на служби екстреної допомоги зросло на 45%.
«Серед причин, які не дозволяли підвищувати ефективність надання такої допомоги, була відсутність єдиного центру координації між різними оперативно-диспетчерськими службами (101, 102, 103, 104). Саме тому створення єдиного центру прийняття та опрацювання екстрених комунікацій дозволить забезпечити належний рівень надання населенню такої допомоги», – переконаний він.
Також важливою є організація прийому звернень до екстрених служб за принципом «єдиного вікна», що дозволить громадянам використовувати для виклику єдиний телефонний номер 112 у разі настання будь-якої ситуації, що загрожує життю чи здоров’ю громадян чи навколишнього природного середовища.
Також, за словами Олега Бондаренка, екстреним службам буде надано право автоматично отримувати інформацію про місцезнаходження абонента (геолокаційні дані), а також постачальники електронних комунікацій будуть зобов’язані надавати таку інформацію на вимогу екстрених служб.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що в Україні розширено список категорій, хто зможе отримати виплати внутрішньо переміщених осіб.