Про це розповідає “Главком”.
За інформацією операційного директора однієї з великих торгових мереж Олексія Панасенка, насамперед упав попит на непродовольчі товари не першої потреби.
“Якщо говорити про продукти, то покупці відмовляються від того, що для них сьогодні не має якогось вирішального значення. Насамперед ми фіксуємо падіння продажів кондитерських виробів: різні торти, тістечка тощо”, – розповів він.
Також знизився попит товарів високого цінового сегмента. І це зрозуміло, люди просто не мають можливості купувати дорогі продукти.
“Просів сегмент риби, перш за все, свіжої. Ціна відразу ж змінилася на лосось, форель, річкову рибу – і тому там падіння продажів досить значне. У м’ясі знизилися продажі яловичини та баранини, тобто тієї продукції, яка не є першочерговою і купується більше , щоб побалувати себе. Зростає попит на курку, свинину”, – констатував він.
Стали менше купувати соуси, кетчупи та солодкі напої. У таких випадках тенденція пов’язана зі скороченням асортименту. Трохи просів і продаж молочних продуктів.
Нагадаємо, раніше ми розповідали про ціни на сіль в Україні.