Про переваги європейської мережі супермаркетів на українському ринку розповів генеральний директор інвестиційної групи VolWest Group Роман Корсак.
На думку експерта, ці дві мережі ідентичні. Їх успіх у тому, що обидві торгові мережі пропонують покупцям товари першої необхідності за низькою ціною, їхній асортимент обмежений з упором на товари власної торгової марки (ВТМ).
Товари власної торгової марки займають орієнтовно 65% усіх товарів у мережі супермаркетів Lidl. У мережі АТБ цей відсоток поки що нижчий – близько 25%, але їхня кількість збільшується. АТБ нарощує відділи кафе та кулінарії у своїх супермаркетах, що приваблює дедалі більше покупців.
За словами Романа Корсака, те, що Lidl активно розвинув товари ВТМ, не втрачаючи при цьому якості та маржі, стало запорукою успіху цієї мережі в Європі. Є всі шанси, що в Україні Lidl також чекає на успіх.
Ще точно не відомо, коли супермаркети Lidl з’являться в Україні, але конкуренти вже щосили розробляють стратегію, щоб не втратити своїх клієнтів.
Читайте також:
Джерело: segodnya.ua
З моменту введення воєнного стану в Україні пеня за борги за комунальні послуги була заборонена.…
З похолоданням українці стали активніше вмикати обігрівальні прилади, що стало причиною дефіциту в енергосистемі попри…
Мешканці одного з українських міст отримали платіжки за вивезення побутових відходів із додатковою графою. Яку…
В одній з областей України збирають дані на виплати багатосекторної допомоги. Як подати заявку, щоб…
Що доросліша людина, то більше подій минулого вона може переосмислити. Про що шкодують українські пенсіонери…
Благодійна організація допомагає жителям України, які опинилися в скрутному становищі через війну. Допомога надається у…