Статті

Щоб не залишитися без субсидії: куди повідомити про зміни, які впливають на призначення допомоги

На електронну пошту редакції надійшов лист від Андрія Кругляченка. Наш читач отримує субсидію. Він розповів, що його будинок обслуговує нова керуюча компанія.

Щоб отримувати допомогу на оплату комуналки і надалі, про ці зміни він має повідомити ПФУ у 30-денний термін. Але на порталі ПФУ немає віконця для таких повідомлень, тільки для заяв на субсидію. Що робити?

Куди звертатися?

На сайті ПФУ є Портал електронних послуг, де для кожного є особистий кабінет, куди ви можете зайти за допомогою електронно-цифрового підпису і введеного паролю до ключа і в розділі «Звернення» запитати у ПФУ те, що вас цікавить.

Якщо не вмієте користуватися інтернетом

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (редакція від 31.12.2023), звернення може бути усним або письмовим.

  • Усне звернення викладається на особистому прийомі, тобто потрібно прийти до будь-якого відділення ПФУ і записатися до фахівця. Або можна зателефонувати до кол-центрів за номерами:
    0 (800) 50-37-53,
    (044) 281-08-70,
    (044) 281-08-71,
    (032) 297-14-12
    ,
    де усне звернення записується (реєструється) посадовою особою.
  • Щодо письмового звернення, то воно надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи (в нашому випадку – Пенсійного фонду) особисто або через уповноважену ним особу, яка має довіреність від нього.

Як оформлюється звернення?

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Вам важливо написати звернення, сфотографувати, або відсканувати і такий файл надіслати на електронну пошту ПФУ.

***

Таким чином, з приводу вашого питання ви можете безпосередньо звернутися до будь-якого відділення ПФУ або зателефонувати туди, або оформити ваше звернення письмово, обов’язково підписавши його.

Крім того, на сайті ПФУ є форма електронного звернення (аплікаційна форма), яку ви можете заповнити.

Вікторія Гусакова, позаштатний юрист

Метки: изменения Пенсионный фонд субсидия

Новое на сайте

  • Статті

Ефективні технології в репродуктивній медицині: ЕКО та внутрішньоматкова інсемінація

В умовах, коли досягнення науковців роблять неможливе можливим, сфера репродуктивної медицини продовжує вражати новими здобутками.

04/10/2025 12:12
  • Новини

Гроші будуть “зникати” з банківських карток: в Україні тестують нову систему списання боргів

Система стягнення боргів в Україні готується до революційних змін. “Дія” отримає нові функції на списання…

04/10/2025 11:55
  • Новини

Хліб дорожчає знову: експерти попередили, що буде взимку

Пекарі б’ють на сполох: галузь працює на межі збитковості. Що тисне на ціну хліба у…

04/10/2025 10:55
  • Новини

Надбавка у 25%: хто зможе вийти на пенсію раніше та отримати доплату

В Україні для окремих категорій населення діє система спеціальних пенсійних гарантій. Розповідаємо, хто буде отримувати…

04/10/2025 09:55
  • Новини

Колектори від ЖКГ: українців попередили про нові методи боротьби з боржниками

Комунальники посилюють боротьбу з боржниками. У Києві ЖКГ вже почали співпрацювати з колекторами.

04/10/2025 09:00
  • Новини

Деяким споживачам доведеться сфотографувати лічильник, інакше показання не зарахують

Деякі моделі лічильників після переходу показника за межу «9999» можуть сприйматися системою некоректно. Що робити…

04/10/2025 08:00