Статті

Щоб не залишитися без субсидії: куди повідомити про зміни, які впливають на призначення допомоги

На електронну пошту редакції надійшов лист від Андрія Кругляченка. Наш читач отримує субсидію. Він розповів, що його будинок обслуговує нова керуюча компанія.

Щоб отримувати допомогу на оплату комуналки і надалі, про ці зміни він має повідомити ПФУ у 30-денний термін. Але на порталі ПФУ немає віконця для таких повідомлень, тільки для заяв на субсидію. Що робити?

Куди звертатися?

На сайті ПФУ є Портал електронних послуг, де для кожного є особистий кабінет, куди ви можете зайти за допомогою електронно-цифрового підпису і введеного паролю до ключа і в розділі «Звернення» запитати у ПФУ те, що вас цікавить.

Якщо не вмієте користуватися інтернетом

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (редакція від 31.12.2023), звернення може бути усним або письмовим.

  • Усне звернення викладається на особистому прийомі, тобто потрібно прийти до будь-якого відділення ПФУ і записатися до фахівця. Або можна зателефонувати до кол-центрів за номерами:
    0 (800) 50-37-53,
    (044) 281-08-70,
    (044) 281-08-71,
    (032) 297-14-12
    ,
    де усне звернення записується (реєструється) посадовою особою.
  • Щодо письмового звернення, то воно надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи (в нашому випадку – Пенсійного фонду) особисто або через уповноважену ним особу, яка має довіреність від нього.

Як оформлюється звернення?

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Вам важливо написати звернення, сфотографувати, або відсканувати і такий файл надіслати на електронну пошту ПФУ.

***

Таким чином, з приводу вашого питання ви можете безпосередньо звернутися до будь-якого відділення ПФУ або зателефонувати туди, або оформити ваше звернення письмово, обов’язково підписавши його.

Крім того, на сайті ПФУ є форма електронного звернення (аплікаційна форма), яку ви можете заповнити.

Вікторія Гусакова, позаштатний юрист

Метки: изменения Пенсионный фонд субсидия

Новое на сайте

  • Новини

У 2026 році частину пенсій призупинять: кому терміново потрібно звернутися в Пенсійний фонд

Пенсійний фонд попередив: частина українських пенсіонерів ризикує залишитися без грошей уже з 2026 року. Що…

20/08/2025 09:27
  • Новини

Огірки чи кабачки: які літні овочі корисніші для організму

Огірки чи кабачки? Дієтологи зважили користь обох літніх овочів і розповіли, чим вони відрізняються.

20/08/2025 07:51
  • Новини

Навчання у вишах не всім зарахують у стаж для пенсії: пояснюємо причини

Коли приходить час оформляти пенсію, роки навчання у виші можуть відіграти значну роль. У певних…

20/08/2025 05:33
  • Новини

Погода в Україні на середу, 20 серпня: що новенького обіцяють синоптики

Погода в середу мало відрізнятиметься від вівторка. Над Україною – область підвищеного атмосферного тиску, мінлива…

19/08/2025 23:26
  • Новини

Магнітні бурі на середу, 20 серпня 2025 року: на що чекати Землі?

Астрономи фіксують підвищену активність магнітосфери: на Сонці продовжуються спалахи. Фахівці радять бути уважними літнім та…

19/08/2025 22:54
  • Статті

Сезонні ласощі без ризику: що важливо знати про кавун та диню

Літо – пора кавунів та динь. Ці соковиті фрукти не тільки освіжають, а й приносять…

19/08/2025 22:16