Статті

Щоб не залишитися без субсидії: куди повідомити про зміни, які впливають на призначення допомоги

На електронну пошту редакції надійшов лист від Андрія Кругляченка. Наш читач отримує субсидію. Він розповів, що його будинок обслуговує нова керуюча компанія.

Щоб отримувати допомогу на оплату комуналки і надалі, про ці зміни він має повідомити ПФУ у 30-денний термін. Але на порталі ПФУ немає віконця для таких повідомлень, тільки для заяв на субсидію. Що робити?

Куди звертатися?

На сайті ПФУ є Портал електронних послуг, де для кожного є особистий кабінет, куди ви можете зайти за допомогою електронно-цифрового підпису і введеного паролю до ключа і в розділі «Звернення» запитати у ПФУ те, що вас цікавить.

Якщо не вмієте користуватися інтернетом

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (редакція від 31.12.2023), звернення може бути усним або письмовим.

  • Усне звернення викладається на особистому прийомі, тобто потрібно прийти до будь-якого відділення ПФУ і записатися до фахівця. Або можна зателефонувати до кол-центрів за номерами:
    0 (800) 50-37-53,
    (044) 281-08-70,
    (044) 281-08-71,
    (032) 297-14-12
    ,
    де усне звернення записується (реєструється) посадовою особою.
  • Щодо письмового звернення, то воно надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи (в нашому випадку – Пенсійного фонду) особисто або через уповноважену ним особу, яка має довіреність від нього.

Як оформлюється звернення?

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Вам важливо написати звернення, сфотографувати, або відсканувати і такий файл надіслати на електронну пошту ПФУ.

***

Таким чином, з приводу вашого питання ви можете безпосередньо звернутися до будь-якого відділення ПФУ або зателефонувати туди, або оформити ваше звернення письмово, обов’язково підписавши його.

Крім того, на сайті ПФУ є форма електронного звернення (аплікаційна форма), яку ви можете заповнити.

Вікторія Гусакова, позаштатний юрист

Метки: изменения Пенсионный фонд субсидия

Новое на сайте

  • Статті

Чому потрібна юридична допомога під час легалізації самобуду?

Дуже часто узаконення самобуду перетворюється на складний та заплутаний процес для звичайної людини. Він вимагає…

08/04/2025 23:19
  • Новини

Так поливати томати не можна – експерти вказали на помилки, яких багато хто припускається

Багато овочівників вважають, що помідори потребують частих і рясних поливів. Але чи це так насправді?

08/04/2025 22:56
  • Новини

Погода в Україні на середу, 9 квітня

9 квітня подекуди у центральних, західних та північних областях України очікується сніг.

08/04/2025 22:34
  • Новини

Магнітні бурі на середу, 9 квітня 2025 року

Якою буде космічна погода? Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?

08/04/2025 21:55
  • Статті

Хочете хорошу пам’ять – треба більше спати: що відкрили вчені

Здоровий сон – це основа гарного самопочуття.

08/04/2025 21:16
  • Статті

У чому секрет пишного і рівного бісквіту: спробуйте – і підкоріть всіх подруг

Яйце, цукор і борошно - все просто, але бісквіт не піднімається, то тріскається, то осідає.…

08/04/2025 20:34