Статті

Щоб не залишитися без субсидії: куди повідомити про зміни, які впливають на призначення допомоги

На електронну пошту редакції надійшов лист від Андрія Кругляченка. Наш читач отримує субсидію. Він розповів, що його будинок обслуговує нова керуюча компанія.

Щоб отримувати допомогу на оплату комуналки і надалі, про ці зміни він має повідомити ПФУ у 30-денний термін. Але на порталі ПФУ немає віконця для таких повідомлень, тільки для заяв на субсидію. Що робити?

Куди звертатися?

На сайті ПФУ є Портал електронних послуг, де для кожного є особистий кабінет, куди ви можете зайти за допомогою електронно-цифрового підпису і введеного паролю до ключа і в розділі «Звернення» запитати у ПФУ те, що вас цікавить.

Якщо не вмієте користуватися інтернетом

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (редакція від 31.12.2023), звернення може бути усним або письмовим.

  • Усне звернення викладається на особистому прийомі, тобто потрібно прийти до будь-якого відділення ПФУ і записатися до фахівця. Або можна зателефонувати до кол-центрів за номерами:
    0 (800) 50-37-53,
    (044) 281-08-70,
    (044) 281-08-71,
    (032) 297-14-12
    ,
    де усне звернення записується (реєструється) посадовою особою.
  • Щодо письмового звернення, то воно надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи (в нашому випадку – Пенсійного фонду) особисто або через уповноважену ним особу, яка має довіреність від нього.

Як оформлюється звернення?

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Вам важливо написати звернення, сфотографувати, або відсканувати і такий файл надіслати на електронну пошту ПФУ.

***

Таким чином, з приводу вашого питання ви можете безпосередньо звернутися до будь-якого відділення ПФУ або зателефонувати туди, або оформити ваше звернення письмово, обов’язково підписавши його.

Крім того, на сайті ПФУ є форма електронного звернення (аплікаційна форма), яку ви можете заповнити.

Вікторія Гусакова, позаштатний юрист

Метки: изменения Пенсионный фонд субсидия

Новое на сайте

  • Новини

5 помилок при квашенні капусти: чому вона не виходить хрусткою і смачною

Квашена капуста — проста, недорога та дуже корисна заготівля, але інколи навіть досвідченим господиням вона…

19/11/2025 05:31
  • Новини

19 листопада погода погіршиться: які області першими відчують негоду

Атмосферні фронти накриють країну. Сніг, дощ і мороз: чого ще чекати Україні цієї середи?

18/11/2025 22:30
  • Новини

Магнітна буря завтра: космічна погода демонструє стабільність, але є нюанси

Спокійна доба попереду. Чому прогноз геомагнітної активності на 19 листопада тішить фахівців?

18/11/2025 21:30
  • Новини

Шість тисяч гривень щомісяця: кому держава підніме мінімальну пенсію

Соціальний бонус на постійній основі. Які категорії пенсіонерів отримають подвоєні виплати?

18/11/2025 20:30
  • Новини

100% смертність без лікування: в Україну повернулася страшна хвороба часів Першої світової

Війна дронів спричинила медичний колапс на фронті. Як затримка евакуації перетворює “звичайні” рани на смертельні?

18/11/2025 19:30
  • Новини

Чи буде зимою світло в оселях: в Укренерго спрогнозували ситуацію

Відключення від електромережі в деяких регіонах сягають 12 годин на добу, і це у листопаді.…

18/11/2025 18:30