Статті

Щоб не залишитися без субсидії: куди повідомити про зміни, які впливають на призначення допомоги

На електронну пошту редакції надійшов лист від Андрія Кругляченка. Наш читач отримує субсидію. Він розповів, що його будинок обслуговує нова керуюча компанія.

Щоб отримувати допомогу на оплату комуналки і надалі, про ці зміни він має повідомити ПФУ у 30-денний термін. Але на порталі ПФУ немає віконця для таких повідомлень, тільки для заяв на субсидію. Що робити?

Куди звертатися?

На сайті ПФУ є Портал електронних послуг, де для кожного є особистий кабінет, куди ви можете зайти за допомогою електронно-цифрового підпису і введеного паролю до ключа і в розділі «Звернення» запитати у ПФУ те, що вас цікавить.

Якщо не вмієте користуватися інтернетом

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (редакція від 31.12.2023), звернення може бути усним або письмовим.

  • Усне звернення викладається на особистому прийомі, тобто потрібно прийти до будь-якого відділення ПФУ і записатися до фахівця. Або можна зателефонувати до кол-центрів за номерами:
    0 (800) 50-37-53,
    (044) 281-08-70,
    (044) 281-08-71,
    (032) 297-14-12
    ,
    де усне звернення записується (реєструється) посадовою особою.
  • Щодо письмового звернення, то воно надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи (в нашому випадку – Пенсійного фонду) особисто або через уповноважену ним особу, яка має довіреність від нього.

Як оформлюється звернення?

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Вам важливо написати звернення, сфотографувати, або відсканувати і такий файл надіслати на електронну пошту ПФУ.

***

Таким чином, з приводу вашого питання ви можете безпосередньо звернутися до будь-якого відділення ПФУ або зателефонувати туди, або оформити ваше звернення письмово, обов’язково підписавши його.

Крім того, на сайті ПФУ є форма електронного звернення (аплікаційна форма), яку ви можете заповнити.

Вікторія Гусакова, позаштатний юрист

Метки: изменения Пенсионный фонд субсидия

Новое на сайте

  • Новини

Магнітні бурі на неділю, 8 червня: до чого готуватися

Чи буде магнітна буря 8 червня, які прогнози роблять науковці та до чого готуватись метеочутливим…

07/06/2025 21:54
  • Статті

Чому День Святої Трійці вважається днем ​​народження Церкви Христової

Свято Святої Трійці, або П'ятидесятниці, - один із найважливіших днів у церковному календарі. Воно знаменує…

07/06/2025 21:14
  • Новини

Грошова допомога для ВПО: на що можуть претендувати переселенці

Держава продовжує надавати внутрішньо переміщених особам різноманітну допомогу. На що саме мають право ВПО у…

07/06/2025 20:35
  • Новини

Податок за вирощену сільгоспродукцію: хто та скільки має заплатити у 2025 році (відео)

Частина українців у 2025 році мають заплатити податки за продаж власноруч вирощених овочів та фруктів,…

07/06/2025 19:20
  • Новини

Якщо на вершковому маслі з’явився такий наліт, ви купили підробку

Вершкове масло - це продукт, який найчастіше підробляють. При виготовленні масла недобросовісні виробники додають рослинні…

07/06/2025 17:32
  • Новини

Власникам лічильників доведеться платити більше: як уникнути додаткових сум у платіжках

Комунальники нагадали про додаткові нарахування для споживачів, у чиїх оселях встановлені лічильники. Кому вони загрожують…

07/06/2025 16:38