Неділя, 28 Квітня, 2024
ГоловнаНовиниЄ лише 30 днів: одержувачів субсидії попередили, що потрібно зробити, інакше допомоги...

Є лише 30 днів: одержувачів субсидії попередили, що потрібно зробити, інакше допомоги не буде

Этот материал также доступен на русском языке
Субсидія допомагає перекрити частину витрат на оплату комунальних послуг, але деякі українці можуть втратити допомогу, якщо не нададуть необхідної інформації протягом 30 днів.

Про це розповіли у Головному управлінні Пенсійного фонду у Донецькій області.

Про які зміни потрібно повідомити до Пенсійного фонду?

Такі обставини визначені в Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива.

Так, протягом місяця субсидіанти зобов’язані повідомляти про зміни щодо:

  • зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств;
  • зміни соціального статусу членів домогосподарства (укладання або розірвання шлюбу);
  • зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;
  • зміни переліку житлово-комунальних послуг, що отримуються, умов їх надання;
  • зміни переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;
  • зміни керівника, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;
  • настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії.

У разі настання зазначених умов потрібно буде подати нову заяву та декларацію.

Як подати нову заяву на призначення житлових субсидій

Алгоритм подання заяви про призначення житлової субсидії або пільги онлайн:

  • авторизуйтесь за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
  • виберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  • заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте відскановані документи:
  • паспорт заявника; РНОКВП; інші необхідні документи;
  • перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть КЕП та натисніть «Надіслати до ПФУ».

Вимоги до сканованих копій документів:

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
  • формат файлу: JPG, JPEG PDF;
  • документи, що містять більше однієї сторінки, необхідно прикріплювати як один файл;
  • скан-копії виготовляються з оригіналів і повинні бути кольоровими, чіткими та читабельними;
  • назви файлів повинні відповідати вигляду відсканованого документа.

Стан обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті у розділі “Мої звернення”.

Також, якщо немає можливості подати заяву онлайн, можна звернутися до ПФУ особисто.

Маніпуляції з присмаком брехні – експертний розбір звіту Мінсоцполітики

Кому з переселенців продовжать виплачувати соціальну допомогу – відповідь експерта ( відео)

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні