Працівники підрозділів ТОВ «Одесагаз-Постачання» виявили кілька фактів шахрайства. Пов’язані вони з дзвінками споживачам підприємства буцімто від імені колекторської компанії. «Колектори» пропонують за хабар вирішити питання про скасування боргу за природний газ. Але для цього їм на банківську картку треба перерахувати певну суму грошей.
Постачальник газу нагадує, що приймає оплату виключно на рахунок компанії (юридичної особи), який вказаний:
Споживачам бажано не накопичувати борги, а оплачувати спожитий природний газ вчасно. Якщо ж з якоїсь причини утворилася заборгованість, можна оформити безпроцентну реструктуризацію боргу. Для цього треба звернутися до найближчої абонентської дільниці.
Газопостачальна компанія повідомляє про зміни, пов’язані з прийомом відвідувачів. Абонентська дільниця на вулиці Приморській, 47/1 призупинила свою роботу, але відкрилася нова дільниця на вулиці Cофіївській, 11.
Також споживачів в Одесі приймають за такими адресами:
– Фонтанська дорога, 67;
– проспект Добровольського, 92;
– вулиця Святослава Ріхтера, 148а.
Графік роботи дільниць:
• понеділок – п’ятниця, з 8.30 до 16.00 – особистий прийом споживачів;
• понеділок – п’ятниця, з 16.00 до 17.30 – робота зі споживачами по телефону;
• перерва – з 13.00 до 14.00.
Контакт-центр ТОВ «Одесагаз-Постачання»:
0-800-20-10-04,
(093) 170-36-66 (оплата за тарифами вашого оператора).
Час роботи: понеділок – п’ятниця, 8.00 – 20.00.
Раніше повідомлялося: Комуналка: які норми споживання діють?
Стало відомо, якими погодними умовами будуть у перший зимовий місяць. Чого чекати.
Міжнародна організація надасть грошову допомогу деяким пенсіонерам. Виплати "приплюсують" до пенсій.
Стартувала реєстрація на отримання нових виплат для українців.
Кожна домашня рослина не лише прикрашає інтер'єр, але й приносить радість своєму господареві.
Котлети — це класична страва, яка є важливою частиною української кухні. Це ситна, смачна та…
Щоб вибрати ідеальний диван, важливо враховувати безліч факторів – від розмірів та форми до матеріалів…