Так, споживання півсклянки волоських горіхів щодня протягом двох років помірно знижує рівень холестерину. Це показало нове дослідження, опубліковане в журналі Американської асоціації серця «Circulation».
Волоські горіхи є багатим джерелом омега-3 жирних кислот (альфа-ліноленової кислоти), які сприятливо впливають на здоров’я серцево-судинної системи.
– Попередні дослідження показали, що горіхи в цілому, і волоські горіхи зокрема, пов’язані з більш низькими показниками серцевих захворювань та інсульту. Одна з причин полягає в тому, що вони знижують рівень холестерину, – сказав співавтор дослідження Еміліо Рос, доктор медичних наук, директор Клініки ліпідів служби ендокринології та харчування лікарні Клініки Барселони в Іспанії.
У дослідженні, яке проводилося протягом двох років, взяли участь 708 літніх здорових людей віком від 63 до 79 років.
Учасники, які вживали горіхи, мали нижчий рівень холестерину – в середньому на 4,3 мг/дл, а загальний холестерин знизився в середньому на 8,5 мг/дл.
Джерело: Аgrotimes.ua
Достатньо кількох простих продуктів, щоб отримати ароматний квас із насиченим смаком. І навіть дріжджі не…
Українці отримають додатковий механізм доступу до документів із російських архівів, необхідних для підтвердження соціальних прав.…
Процес, який періодично змінює погодні умови на планеті, знову привернув увагу метеорологів. Уже відомо, як…
Окремі категорії українців після виходу на пенсію мають право не лише на щомісячне забезпечення, а…
Після виконання судового рішення Пенсійний фонд припинив виплачувати пенсіонеру щомісячну надбавку. Що вирішив суд?
Трагічні аварії з людськими жертвами змусили владу переглянути підходи до безпеки на дорогах. Що відомо?