Про це повідомила прес-служба компанії у відповідь на запитання клієнта під постом у Фейсбуці.
“Квитанції Укрпошта принесли мені пізно – 27.12”, – написав чоловік.
У відповідь на це у «Нафтогазі» повідомили, що паперові рахунки, як правило, надсилають Укрпоштою після 20-х чисел кожного місяця.
“Щоб отримати рахунки швидше та зручніше і не чекати листоноші, ми радимо користуватися нашими онлайн-сервісами”, – підкреслили в компанії.
При цьому для формування рахунку можна скористатися особистим кабінетом (https://my.gas.ua/login) або чат-ботами GASUA у Messenger, Telegram, Viber (посилання на сторінці: https://gas.ua/ru/home/contacts).
Для формування рахунку потрібно лише зайти до вашого особистого кабінету, перейти до розділу «Історія розрахунків».
Навпроти бажаного рядка є кнопка “Завантажити рахунок”. До того ж у чат-боті потрібно вибрати кнопку “Мій рахунок”, далі вказати особовий рахунок та кнопку “Завантажити рахунок” (вказати прізвище власника рахунку).
Крім того, можна роздрукувати паперовий рахунок від “Нафтогазу” в терміналах EasyPay.
Інструкція виглядає так:
– У рядку пошуку у верхній частині екрана терміналу ввести «Нафтогаз» та вибрати послугу «Нафтогаз (рахунок на оплату)» або вибрати цю послугу у категорії «Комунальні платежі».
– Ввести номер особового рахунку та вписати прізвище клієнта – власника особового рахунку.
– Після цього система на екрані відобразить деталі вказаного рахунку.
Щоб отримати паперову версію платіжки, просто натиснути «Друк» та забрати надрукований рахунок під екраном терміналу.
“Або Ви можете отримати рахунок звернувшись до наших партнерів – ПУМБ, Ощадбанк та Нова Пошта для отримання паперового рахунку (список відділень можна переглянути за посиланням: https://gas.ua/ru/home/contacts)”, – йдеться у повідомленні.
Нагадуємо, раніше ми розповідали, що з 1 січня 2023 року значно зростуть тарифи на воду.