Як стверджують представники Держпродспоживслужби, українське законодавство передбачає право подати скаргу на якість комунальних послуг, якщо вона не відповідає встановленим стандартам.
Для цього потрібно скласти акт-претензію, а саме задокументувати порушення та виставити претензію за неякісно надані послуги:
Раніше ми писали, як повернути авансовий внесок за комунальні послуги.
Представник постачальника або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані з’явитися за такою скаргою у встановлений договором строк і провести перевірку.
За її результатами має бути складено акт-претензію у двох примірниках для кожної сторони.
Якщо споживач і представник постачальника послуг не змогли узгодити результати перевірки якості послуги, то до акта-претензії вносяться відповідні зауваження.
Після цього результати перевірки якості послуги можуть бути оскаржені в суді.
Вас також можуть зацікавити новини:
Революційний пенсійний закон ухвалено: як тепер враховуватимуть стаж (відео)
Як реально збільшити пенсію: експерт радить кілька дієвих способів (відео)
Погода в середу мало відрізнятиметься від вівторка. Над Україною – область підвищеного атмосферного тиску, мінлива…
Астрономи фіксують підвищену активність магнітосфери: на Сонці продовжуються спалахи. Фахівці радять бути уважними літнім та…
Літо – пора кавунів та динь. Ці соковиті фрукти не тільки освіжають, а й приносять…
Власникам квартир та будинків в Україні нагадали: до 1 вересня необхідно розрахуватися із податками за…
Поки одні оновлюють айфони, інші вірні кнопковим «Нокіям». Але мобільні оператори, схоже, вирішили: інтернет потрібен…
Хочете порадувати себе ароматною випічкою, але без яєць та молока? Пісна галета з фруктами та…