Як стверджують представники Держпродспоживслужби, українське законодавство передбачає право подати скаргу на якість комунальних послуг, якщо вона не відповідає встановленим стандартам.
Для цього потрібно скласти акт-претензію, а саме задокументувати порушення та виставити претензію за неякісно надані послуги:
Раніше ми писали, як повернути авансовий внесок за комунальні послуги.
Представник постачальника або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані з’явитися за такою скаргою у встановлений договором строк і провести перевірку.
За її результатами має бути складено акт-претензію у двох примірниках для кожної сторони.
Якщо споживач і представник постачальника послуг не змогли узгодити результати перевірки якості послуги, то до акта-претензії вносяться відповідні зауваження.
Після цього результати перевірки якості послуги можуть бути оскаржені в суді.
Вас також можуть зацікавити новини:
Революційний пенсійний закон ухвалено: як тепер враховуватимуть стаж (відео)
Як реально збільшити пенсію: експерт радить кілька дієвих способів (відео)
Шахраї знову активізувалися: вони ходять будинками, видаються співробітниками енергокомпаній та пропонують "термінові послуги" з ремонту…
Гарний зовні, але несмачний усередині — саме таким стає томат із жовтими плечиками. Що не…
Для приготування цього торту вам не знадобиться ані тісто, ані духовка. Це неймовірно смачний десерт…
Уже з нового навчального року почнуть діяти нові правила для українських школярів. До яких саме…
Незабаром в Україні стартує новий проєкт підтримки українців. Усі нюанси про нову грошову допомогу та…
Відомий міжнародний фонд оголосив про реєстрацію на отримання грошової допомоги для українців. Куди звертатися, щоб…