Як стверджують представники Держпродспоживслужби, українське законодавство передбачає право подати скаргу на якість комунальних послуг, якщо вона не відповідає встановленим стандартам.
Для цього потрібно скласти акт-претензію, а саме задокументувати порушення та виставити претензію за неякісно надані послуги:
Раніше ми писали, як повернути авансовий внесок за комунальні послуги.
Представник постачальника або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані з’явитися за такою скаргою у встановлений договором строк і провести перевірку.
За її результатами має бути складено акт-претензію у двох примірниках для кожної сторони.
Якщо споживач і представник постачальника послуг не змогли узгодити результати перевірки якості послуги, то до акта-претензії вносяться відповідні зауваження.
Після цього результати перевірки якості послуги можуть бути оскаржені в суді.
Вас також можуть зацікавити новини:
Революційний пенсійний закон ухвалено: як тепер враховуватимуть стаж (відео)
Як реально збільшити пенсію: експерт радить кілька дієвих способів (відео)
Атмосферні фронти накриють країну. Сніг, дощ і мороз: чого ще чекати Україні цієї середи?
Спокійна доба попереду. Чому прогноз геомагнітної активності на 19 листопада тішить фахівців?
Соціальний бонус на постійній основі. Які категорії пенсіонерів отримають подвоєні виплати?
Війна дронів спричинила медичний колапс на фронті. Як затримка евакуації перетворює “звичайні” рани на смертельні?
Відключення від електромережі в деяких регіонах сягають 12 годин на добу, і це у листопаді.…
Одна помилка — і річ зіпсована Як правильно прати верхній одяг?