Як стверджують представники Держпродспоживслужби, українське законодавство передбачає право подати скаргу на якість комунальних послуг, якщо вона не відповідає встановленим стандартам.
Для цього потрібно скласти акт-претензію, а саме задокументувати порушення та виставити претензію за неякісно надані послуги:
Раніше ми писали, як повернути авансовий внесок за комунальні послуги.
Представник постачальника або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані з’явитися за такою скаргою у встановлений договором строк і провести перевірку.
За її результатами має бути складено акт-претензію у двох примірниках для кожної сторони.
Якщо споживач і представник постачальника послуг не змогли узгодити результати перевірки якості послуги, то до акта-претензії вносяться відповідні зауваження.
Після цього результати перевірки якості послуги можуть бути оскаржені в суді.
Вас також можуть зацікавити новини:
Революційний пенсійний закон ухвалено: як тепер враховуватимуть стаж (відео)
Як реально збільшити пенсію: експерт радить кілька дієвих способів (відео)
Якою буде погода в Україні в суботу та неділю? Синоптики зробили детальний прогноз.
Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.
Досвідчені садівники щороку обробляють штамби спеціальною бовтанкою та білять їх вапняним розчином. Комплексна підготовка не…
Класичний рецепт потребує багато часу й терпіння, але є й легший шлях. Достатньо кількох інгредієнтів…
Клієнти одного з найпопулярніших банків України не зможуть скористатися своїми картками. У фінансовій установі назвали…
В Пенсійному фонді України розповіли, чи варто пенсіонерам очікувати підвищення пенсійних виплат до кінця 2025…