У прес-службі Міністерства охорони здоров’я України розповіли про алгоритм дій.
«Для встановлення інвалідності необхідно пройти медико-соціальну експертизу (МСЕК) та мати документи, що підтверджують стійке порушення функцій організму, зумовлене захворюваннями, наслідками травм чи вродженими вадами, які спричиняють обмеження нормальної життєдіяльності”, – зазначають у МОЗ.
Які документи необхідні:
На період дії воєнного стану українці можуть звертатися до МСЕК незалежно від місця реєстрації, проживання чи перебування. Також комісія може приймати рішення щодо встановлення інвалідності заочно. «Термін проходження повторного огляду для осіб з інвалідністю, у тому числі дітей, який припав на час дії військового стану, у разі неможливості направлення на перегляд, триває на термін дії військового стану та не пізніше 6 місяців від його припинення», – йдеться у повідомленні .
Нагадаємо, раніше ми розповідали, коли період догляду за особою з інвалідністю не зараховується до страхового стажу.
Данило Гетьманцев заявив, що індексація не покриває інфляцію та посилює соціальну несправедливість.
Міністерство юстиції України нагадує: якщо ви придбали нерухомість до 2013 року, зареєструйте своє право у…
У проєкті Держбюджету на 2026 рік нарешті переглянули розмір прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати,…
Поки сім'я у вихідні ще ніжиться в ліжку, можна приготувати швидкий і незвичайний сніданок. Любите…
4 жовтня газеті «На пенсії» 20 років. За цей час вона стала надійним другом і…
Менінгіт - одне з тих захворювань, про яке багато хто чув ще в дитинстві. Батьки…