Про це повідомила Державна податкова служба України.
Йдеться про податкову знижку на суму, сплачену цією людиною протягом звітного року у вигляді орендної плати відповідно до договору оренди житла.
Для реалізації права на податкову знижку внутрішні переселенці мають надати:
Додатковими документами, що підтверджують відсутність умов, що не дають права на отримання податкової знижки, може бути Витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно, інформація від структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської райдержадміністрацій з адресної допомоги для покриття витрат на проживання.
Щоб отримати податкову знижку, внутрішні переселені повинні довести, що вони не мають власності придатної для проживання житлової нерухомості, розташованої за межами тимчасово окупованої території України. Також знижка передбачається для осіб, які не отримують передбачені законодавством України бюджетні виплати для покриття витрат на проживання.
Розмір знижки не може перевищувати з розрахунку на календарний рік 30 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року, тобто 180 тисяч гривень.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, де будуть жити переселенці, у яких зруйновано житло.
Вихідні готують українцям погодний контраст. До чого готуватися жителям різних регіонів?
Чи варто хвилюватися через сонячні спалахи 10 жовтня? Фахівці зробили прогноз.
Не всі городні роботи варто відкладати до весни. Деякі овочі та зелень можна посіяти вже…
Мочені яблука — смачна заготівля на зиму, яку легко приготувати. Обов'язково спробуйте цей простий рецепт.
Ще одне свято можуть офіційно визнати на державному рівні. Що і коли святкуватимемо?
Частина українців можуть щомісячно отримувати додаткову фінансову підтримку. Як це зробити?