Серцево-судинні захворювання, зокрема ішемічна хвороба серця, цереброваскулярні захворювання та інші стани щорічно забирають близько 17, 9 млн життів.
– Зв’язок, що спостерігається між насиченими жирами і ризиком серцево-судинних захворювань, раніше був незрозумілим. Наші висновки важливі, бо вони дають можливе пояснення, що взаємозв’язок може варіюватися залежно від джерела їжі, – розповіла авторка дослідження, доктор Ребекка Келлі з Оксфордського університету (Англія).
У дослідженні йдеться про те, що насичені жири з м’яса можуть бути пов’язані з вищим ризиком для серця, ніж інші джерела їжі.
Для дослідження використовувалися дані 114 285 осіб, які не мали в анамнезі серцево-судинних захворювань на початку аналізу. Учасники відстежувалися протягом 8,5 років з використанням інформації з лікарняних журналів і записів про смерть. За цей період дослідники зареєстрували всього 4365 випадків серцево-судинних захворювань, 3394 випадки серцевих захворювань і 1041 випадок інсульту.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що американські вчені створили м’ясо з конопель.
Джерело: Аgronews.ua
Для сучасної людини запуск пральної машини зранку – звичайна побутова справа. Однак у давнину до…
Отримання спадщини не завжди означає набуття нерухомості, заощаджень чи іншого майна. У деяких випадках родичам…
Якщо огірки перестали активно рости, а плоди втратили правильну форму, варто негайно внести правильне підживлення.
В Україні готують реформу соціальної підтримки, яка має об’єднати низку чинних виплат в єдину систему…
У спекотний день немає нічого кращого за домашнє морозиво. А якщо додати до нього стиглу…
Власникам електролічильників нагадали про вимоги до стану електролічильників, недотримання яких обернеться фінансовими санкціями. Особливу увагу…