Раніше ми розповідали:
- Як самостійно змінити номер телефону, вказаний у медичній декларації для зв’язку з лікарем.
- Смартфон просить верифікацію: що це таке.
- Ігри на логіку та антистрес: які телефонні розваги рекомендує редакція своїм читачам.
- Перемагаємо гаджети: як навчитися писати та надсилати електронні листи на телефоні.
Щоб написати і надіслати електронне звернення до Пенсійного фонду, відкрийте веб-портал – pfu.gov.ua.
На головній сторінці знайдіть
- вкладку «Для громадськості»,
- в ній «Звернення громадян»,
- далі «Електронне звернення»
- та «Електронне звернення (аплікаційна форма)».
Тепер необхідно заповнити форму, вказавши таку інформацію.
-
Персональні дані: прізвище, ім’я та по-батькові, стать та вік.
-
Категорію: наприклад, «пенсіонер».
-
Написати адресу проживання: країна, область, населений пункт, індекс, район, вулиця, номер будинку та квартири.
-
Контакти: електрона адреса та мобільний телефон.
-
Тип повідомлення: пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга.
Після того, як ви все заповнили, у рядку «Тема повідомлення» вкажіть про що ваше звернення, наприклад: «перерахунок пенсії» або «зміни щодо нарахування субсидії».
Далі напишіть текст повідомлення, натисніть на кнопку «Оберіть файл», якщо вам треба додати документ.
Поставте галочку поруч із «Погоджуюсь на обробку даних» і натисніть «Відправити».
Через деякий час з вами зв’яжуться представники Пенсійного фонду: це може бути повідомлення на електрону пошту або дзвінок на вказаний телефон.