Прес служба оператора мобільного зв’язку у своєму акаунті у Facebook попередила, що аферисти можуть набрати клієнтів компанії з невідомого номера, видавши себе за співробітника компанії.
При цьому шахраї намагаються нібито запропонувати додаткові послуги і підключити кращий стандарт зв’язку. На підставі цього вони просять клієнта “Київстару” назвати код, отриманий у попередньо відправленому СМС-повідомленні, або кілька останніх цифр телефонного номера, з якого клієнту за хвилину дзвонять телефоном.
“Так чинять тільки шахраї! Ми ніколи не дзвонимо абонентам з проханням назвати персональні дані, коди SMS-повідомлень, дані банківської картки або паролі”, – пояснила прес служба Київстару.
Нещодавно ми писали, кому вигідно утримувати шахрайські колл-центри.
При цьому в компанії рекомендують у такому разі вчинити таким чином:
“Будьте пильні та дбайте про свою безпеку!”, – нагадали співробітники оператора мобільного зв’язку.
Комуналка – понад усе: як уряд закручує гайки найбіднішим (відео)
Кого образили більше: як відрізняються пенсії та стаж “нових” і “старих” пенсіонерів (відео)
Кожна домашня рослина не лише прикрашає інтер'єр, але й приносить радість своєму господареві.
Котлети — це класична страва, яка є важливою частиною української кухні. Це ситна, смачна та…
Щоб вибрати ідеальний диван, важливо враховувати безліч факторів – від розмірів та форми до матеріалів…
Українців можуть позбавити небажаних дзвінків. Новий законопроєкт передбачає можливість ідентифікації абонентів, які порушують ваш спокій.…
Вже з 1 грудня 2024 року клієнтів "Ощадбанку" очікують суттєві нововведення. Чи стануть послуги банку…
Фінансовий ліміт на один подарунок становить 1500 грн. Фото листів будуть публікуватися на сторінці фонду…