У прес-службі компанії Yasno відповіли на скарги клієнтів на завищені суми платіжках.
Раніше ми розповідали, що експерти озвучили реальні тарифи на світло.
“Якщо споживач передає показання регулярно і вчасно, обсяг визначається завжди чітко. А ось за відсутності актуальних даних лічильника може бути суттєва похибка”, – сказали в компанії.
Адже в такому разі оператор системи розподілу змушений брати за основу показання, зафіксовані раніше, і виходячи з них розраховуватиме середньодобове споживання.
Оператор системи розподілу щомісяця розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Для цього з попередніх показань лічильника забирають поточні – це буде кількість використаних кВт∙годин.
Наприклад, споживач взагалі не користувався електроенергією у приміщенні протягом кількох тижнів, не передав показання, але йому нараховано обсяг, як і в минулі періоди.
Таким чином, обсяг визначено за середнім, а не за фактичним споживанням.
Щоб враховувалися фактичні показання, потрібно передавати дані лічильників вчасно – протягом двох останніх днів поточного місяця та з 1 по 3 числа нового місяця. Таким чином, споживачі мають цілих 5 днів, щоб заглянути у свій лічильник і передати цифри постачальнику.
Зробити це можна:
- в особистому кабінеті на сайті ДТЕК;
- зателефонувавши до кол-центру ДТЕК;
- написавши в чат-боти ДТЕК (наприклад, в Viber-бот YASNO-Online).