Отримати виплати з тимчасової втрати працездатності внутрішньо переміщені особи можуть, звернувшись до Пенсійного фонду.
Як нагадують у Міністерстві охорони здоров’я, це можна зробити, якщо відповідні кошти не сплачує роботодавець.
Внутрішні переселенці мають право отримання таких страхових виплат:
- посібник з тимчасової втрати працездатності («лікарняні»);
- посібник з вагітності та пологів («декретні»);
- допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві).
Які документи потрібні для отримання грошей?
Для отримання коштів без формування заяви-розрахунку слід звернутися до будь-якого сервісного центру ПФУ та пред’явити:
- оригінал та копію довідки про взяття на облік ВПО;
- оригінал та копію паспорта громадянина України;
- оригінал та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номера;
- аркуш непрацездатності (за наявності його у паперовій формі).
Решту необхідної інформації фахівці Пенсійного фонду самостійно отримають із реєстрів.
Окрім українців зі статусом ВПО отримати кошти безпосередньо можуть також особи, чиї роботодавці перебувають на тимчасово окупованій території та не мають можливості нарахувати виплати зі страхових випадків.