Середа, 18 Травня, 2022
ГоловнаГрошіЩо робити, якщо банкомат «з'їв» картку: покрокова інструкція

Що робити, якщо банкомат «з’їв» картку: покрокова інструкція

Этот материал также доступен на русском языке
Із ситуацією, коли в банкоматі залишається картка знайомі, напевно, багато хто. Найчастіше спроби витягти її звідти за допомогою підручних засобів або "чарівних слів", як правило, не допомагають. Але є алгоритм дій, яким потрібно скористатися.

У ПриватБанку розповіли, що робити, аби змусити банкомат повернути картку чи хоча б убезпечити гроші, які на ній зберігаються.

Виявляється, врятувати картку допоможе натискання та утримування однієї кнопки.

  1. Найперший (і досить часто ефективний) спосіб – натиснути кнопку “Скасувати” і не відпускати її протягом трьох-п’яти хвилин.
  2. Після того, як ви наполегливо утримували кнопку “Скасувати”, банкомат запитає у вас, чи дійсно ви хочете все скасувати і просто отримати картку назад. Не вагаючись відповідайте “Так”, проте палець, який тисне на “Скасування”, не відпускайте. Якщо ви все зробите правильно, банкомат повинен віддати картку.
  3. Якщо цей спосіб не увінчався успіхом, спробуйте проаналізувати, чому банкомат відмовився віддавати вашу картку. Якщо, наприклад, ви знаходитесь за кордоном, то банкомат може просто не підтримувати ваш приватбанківський чотиризначний пін-код.
  4. Якщо банкомат ПриватБанку або іншого банку не віддав вам картку, нікуди не йдіть. Зачекайте поряд із банкоматом від 5 до 10 хвилин. Протягом цього часу він може без вас скасувати і повернути вам карту.
  5. Якщо банкомат все ж таки картку не повернув, зателефонуйте на гарячу лінію банку (для ПриватБанку номер 3700) і попросіть заблокувати ваш рахунок.
  6. Крім того, співробітникам ПриватБанку знадобиться від вас максимум інформації, де, в якому місці, коли і з яким банкоматом це сталося. Тому бажано записати час, адресу, за якою знаходиться злощасний банкомат, а також зробити фото самого “винуватця” та того, що його оточує.

Читайте також:

Джерело: itech.co.ua

Нове на сайті