Про це під час прес-конференції повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишин.
– Діджиталізація “Укрзалізниці” – одна з ключових змін, яку ми впроваджуємо у всіх сферах. Особливо це актуально в пасажирському напрямку, і сьогоднішня акція, яку ми анонсуємо спільно з Visa, про можливість отримати кешбек за покупку квитків у наших чат-ботах – це ще один крок до діджиталізації, – наголосив він.
Акція розпочалася 15 грудня і триватиме рівно місяць до 15 січня 2022 року, під час новорічних та різдвяних свят.
Взяти в ній участь можуть всі, хто купує квитки на потяги далекого прямування і швидкісні потяги.
– Важлива умова: оплатити покупку карткою Visa, попередньо погодившись зберегти її токен в чат-боті. Зарахування кешбеку буде здійснено на картку, за допомогою якої була здійснена оплата, протягом 10 банківських днів, пояснили в прес-службі.
Олександр Камишин також зазначив, що в чат-боті квитки коштують дешевше, ніж на офіційному сайті перевізника або в касах вокзалів, оскільки вони не мають додаткових комісій і зборів.
Читайте також:
- «Укрзалізниця»: додаткові поїзди на новорічні свята;
- “Укрзалізниця” отримала нові вагони: що в них;
- Укрзалізниця відновлює продаж гарячих напоїв у поїздах.
Джерело: segodnya.ua