Ми вже неодноразово розповідали, лікування людини, яка перебуває у стаціонарі, оплачує Національна служба здоров’я (НСЗУ). Але лише в тих лікарнях, які уклали з нею договір.
Якщо з вас взяли гроші за послуги, які сплатила НСЗУ, ви можете їх повернути.
Що для цього треба зробити?
1. Зверніться до керівника медустанови.
2. Якщо питання не вдалося вирішити у лікарні, ви можете поскаржитися до НСЗУ:
за телефоном 16-77;
надіслати скаргу електронною поштою: info@nszu.gov.ua;
надіслати звичайним листом за адресою: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
До листа треба додати імена медпрацівників, які вимагали оплатити послугу, чеки за придбання ліків, аудіо- або відеозаписи.
Після цього НСЗУ звернеться до лікарні з вимогою повернути гроші. Якщо лікарня відмовить – справу передадуть до правоохоронних органів.
У кожній медустанові мають бути інформаційні стенди з інформацією про безкоштовні послуги та ліки – це умова договору з НСЗУ.
Якщо інформацію не вдалося знайти – можна запитати лікаря, подивитися на сайті НСЗУ або зателефонувати до Служби здоров’я за вказаним телефоном.
Вас також можуть зацікавити новини:
Навіщо купувати соус, якщо можна приготувати його самому натуральний, ароматний і без консервантів? Ми ділимося…
Вже з вересня українські пенсіонери можуть зіткнутися із важливими змінами. Розповідаємо, кого торкнуться нововведення.
З липня 2025 року всі аптеки, що беруть участь у програмі, зобов'язані укласти договір із…
Навіть досвідчені господині припускаються помилок, через які котлети стають гумовими або розвалюються. Розбираємо головні кулінарні…
Народження дитини в Україні наразі принесе більше фінансової підтримки. Верховна Рада ухвалила закон, який значно…
Деякі українські пенсіонери, котрі вимушено тимчасово живуть за кордоном, досі стикаються із загрозою припинення виплат.…