Ми вже неодноразово розповідали, лікування людини, яка перебуває у стаціонарі, оплачує Національна служба здоров’я (НСЗУ). Але лише в тих лікарнях, які уклали з нею договір.
Якщо з вас взяли гроші за послуги, які сплатила НСЗУ, ви можете їх повернути.
Що для цього треба зробити?
1. Зверніться до керівника медустанови.
2. Якщо питання не вдалося вирішити у лікарні, ви можете поскаржитися до НСЗУ:
за телефоном 16-77;
надіслати скаргу електронною поштою: info@nszu.gov.ua;
надіслати звичайним листом за адресою: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
До листа треба додати імена медпрацівників, які вимагали оплатити послугу, чеки за придбання ліків, аудіо- або відеозаписи.
Після цього НСЗУ звернеться до лікарні з вимогою повернути гроші. Якщо лікарня відмовить – справу передадуть до правоохоронних органів.
У кожній медустанові мають бути інформаційні стенди з інформацією про безкоштовні послуги та ліки – це умова договору з НСЗУ.
Якщо інформацію не вдалося знайти – можна запитати лікаря, подивитися на сайті НСЗУ або зателефонувати до Служби здоров’я за вказаним телефоном.
Вас також можуть зацікавити новини:
З четверга в Україні починається потепління. Синоптики оновили прогноз по регіонах.
У четвер очікуються потужні коливання магнітного поля. Що завтра радять робити лікарі і від чого…
Клієнти “Ощадбанку” скаржаться на блокування пенсійних карток. У фінустанові розкрили ключові причини таких випадків і…
“Київстар” піднімає ціни. Що зміниться для абонентів 60+ у наступному місяці?
Корупційний скандал навколо “Енергоатому” привів до політичної кризи в Україні. Депутати владної коаліції вимагають повного…
Червона нитка давно стала популярним аксесуаром, який носять на зап’ясті діти й дорослі. Комусь вона…