Ми вже неодноразово розповідали, лікування людини, яка перебуває у стаціонарі, оплачує Національна служба здоров’я (НСЗУ). Але лише в тих лікарнях, які уклали з нею договір.
Якщо з вас взяли гроші за послуги, які сплатила НСЗУ, ви можете їх повернути.
Що для цього треба зробити?
1. Зверніться до керівника медустанови.
2. Якщо питання не вдалося вирішити у лікарні, ви можете поскаржитися до НСЗУ:
за телефоном 16-77;
надіслати скаргу електронною поштою: info@nszu.gov.ua;
надіслати звичайним листом за адресою: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
До листа треба додати імена медпрацівників, які вимагали оплатити послугу, чеки за придбання ліків, аудіо- або відеозаписи.
Після цього НСЗУ звернеться до лікарні з вимогою повернути гроші. Якщо лікарня відмовить – справу передадуть до правоохоронних органів.
У кожній медустанові мають бути інформаційні стенди з інформацією про безкоштовні послуги та ліки – це умова договору з НСЗУ.
Якщо інформацію не вдалося знайти – можна запитати лікаря, подивитися на сайті НСЗУ або зателефонувати до Служби здоров’я за вказаним телефоном.
Вас також можуть зацікавити новини:
Теплиця – це відмінний спосіб вирощування рослин, який дозволяє продовжити вегетаційний період і захистити рослини…
Річкова риба посідає важливе місце у раціоні українців. Найперша її перевага в доступності у свіжому…
Орхідеї - улюблені рослини багатьох, але не всі квітникарі знають, чи можна обприскувати орхідеї, чи…
22 листопада на території України очікується сніг, вітер, місцями дощі. На сході та півдні без…
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?
В останній місяць осені розпочинається Різдвяний піст. За новоюліанським календарем він триває з 15 листопада…