Ми вже неодноразово розповідали, лікування людини, яка перебуває у стаціонарі, оплачує Національна служба здоров’я (НСЗУ). Але лише в тих лікарнях, які уклали з нею договір.
Якщо з вас взяли гроші за послуги, які сплатила НСЗУ, ви можете їх повернути.
Що для цього треба зробити?
1. Зверніться до керівника медустанови.
2. Якщо питання не вдалося вирішити у лікарні, ви можете поскаржитися до НСЗУ:
за телефоном 16-77;
надіслати скаргу електронною поштою: info@nszu.gov.ua;
надіслати звичайним листом за адресою: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
До листа треба додати імена медпрацівників, які вимагали оплатити послугу, чеки за придбання ліків, аудіо- або відеозаписи.
Після цього НСЗУ звернеться до лікарні з вимогою повернути гроші. Якщо лікарня відмовить – справу передадуть до правоохоронних органів.
У кожній медустанові мають бути інформаційні стенди з інформацією про безкоштовні послуги та ліки – це умова договору з НСЗУ.
Якщо інформацію не вдалося знайти – можна запитати лікаря, подивитися на сайті НСЗУ або зателефонувати до Служби здоров’я за вказаним телефоном.
Вас також можуть зацікавити новини:
Ви помічаєте, що знову хочеться їсти, хоча ситно пообідали лише півгодини тому? Надмірно підвищений апетит…
В Україні пенсіонери, що працюють, — звичайне явище. Але чи можна одночасно отримувати пенсію та…
На Одещині зіграли весілля переселенці з Донецької області. Молодятами стали – 83-річний Олексій та 75-річна…
В Ощадбанку нагадали, що при розрахунках через касу клієнтам необхідно враховувати як комісії, так і…
Данило Гетьманцев заявив, що індексація не покриває інфляцію та посилює соціальну несправедливість.
Міністерство юстиції України нагадує: якщо ви придбали нерухомість до цього року, зареєструйте своє право у…