Понеділок, 6 Травня, 2024
ГоловнаГрошіЩо робити, якщо переказ з картки на картку не дійшов

Що робити, якщо переказ з картки на картку не дійшов

Этот материал также доступен на русском языке
Перекази з картки на картку, або P2P-перекази — це дуже зручно: можна переказати гроші прямо з комп'ютера чи смартфона, а зарахування коштів, як правило, миттєве. Але буває, що платіж так і не потрапляє до адресата. Які можуть бути причини "зникнення" грошей при P2P-переказі і що робити в такій ситуації — читайте в матеріалі.

Чому платіж може не дійти до отримувача

P2P-переказ може не дійти до адресата з різних причин:

  • Відправник вказав неправильний номер картки одержувача.
  • Сталася технічна помилка під час виконання транзакції, і гроші “загубилися”.
  • Стався збій через технічні роботи на боці банку.
  • Відбулася DDoS-атака на інфраструктуру банку.

Як діяти, якщо гроші не дійшли до отримувача: покрокова інструкція

Для початку переконайтеся, що з моменту надсилання грошей вже минуло 3 дні. У деяких випадках банки обробляють платежі протягом триденного періоду і потрібно просто зачекати.

Якщо ви впевнені, що причина не в цьому, зверніться в клієнтську підтримку вашого банку або платіжного сервісу, через який ви відправили кошти. Обов’язково надайте квитанцію, яка підтверджує транзакцію. Банк з’ясує, де зараз надіслані вами кошти. Ваші подальші дії залежать від того, чому гроші не потрапили до адресата.

Що робити, якщо платіж відправлений на рахунок, якого не існує

Уважно перевірте реквізити, за якими ви надіслали  гроші. Якщо ви припустилися помилки та ввели неіснуючий номер картки, то платіж можна анулювати. Для цього потрібно:

  • Пояснити ситуацію банку чи платіжному провайдеру.
  • Написати заяву про анулювання операції (вказати дату, час та суму переказу).
  • Додати до заяви квитанцію.

Як правило, у таких випадках гроші повертають відправнику протягом 10 днів.

Що робити, якщо гроші відправлені не тому отримувачу

Якщо картковий рахунок, який ви вказали помилково, існує, повернути гроші буде складніше. Як і в попередньому випадку, потрібно написати заяву в банк про повернення коштів, але тут багато залежить від людини, якій прийшли ваші кошти. Коли банк сповістить його про помилку, він може не погодитись повернути гроші. Тоді скасувати переказ можна буде лише у судовому порядку.

Як повернути гроші, якщо вони “зависли” через технічний збій

У разі проведення технічних робіт чи DDoS-атаки на сервер банку потрібно просто чекати. Про такі ситуації фінустанови зазвичай попереджають клієнтів заздалегідь. Як правило, після відновлення функцій системи транзакції завершуються автоматично. Іноді платежі повертаються відправникам, тоді можна спробувати відправити кошти пізніше.

Якщо ж гроші “зависли” через технічну помилку при виконанні транзакції, вам обов’язково повернуть гроші — як тільки представники банку з’ясують, де вони знаходяться. Головне — не панікувати, ваш переказ нікуди не зникне. Найчастіше потрібно лише запастися терпінням.

Для безпечного переказу з картки на картку можна використовувати сервіс iPay.ua, який пропонує P2P-перекази за 1 хвилину. Щоб швидко відправити гроші на картку, перейдіть за посиланням https://www.ipay.ua/ua/p2p та введіть номери карток відправника та одержувача. Доступні кнопки Apple Pay та Google Pay для вибору картки надсилання, щоб не вводити свою картку вручну. Відразу після здійснення платежу клієнт отримує електронну квитанцію.


*на правах реклами

Нове на сайті