Під керівництвом Антонова було розроблено унікальні літаки, наприклад, Ан-124 «Руслан». На літаках, розроблених Антоновим, було встановлено 244 світові авіаційні рекорди.
- У дитинстві Олег Антонов навіть не думав про конструювання літаків, він хотів на них літати. Вже відомим авіаконструктором, Антонов зізнавався: «Мені у житті не пощастило: я хотів стати льотчиком, а став конструктором».
- «Літаючий танк» А-40 або, як його ще називали, гібрид планера і танка, став однією з найсміливіших розробок Антонова. Побудований був А-40 в єдиному екземплярі і в 1942 зробив свій перший і останній політ. До речі, на спортивному планері, сконструйованому Антоновим, було встановлено міжнародний рекорд дальності польоту на планері — близько 750 кілометрів.
- Літак Антонова АН-2, або «Анна», — найбільший біплан у світі, який досі використовують для польотів. Перші випробування він пройшов у 1947 році. Майже 80 років життя — рекорд довголіття для літального апарату, яким не може похвалитися жодна марка літаків у світі.
- Останнім літаком, роботою якого керував Антонов, став знаменитий Ан-124 «Руслан» — найбільший у світі важкий транспортний літак.
За класифікацією НАТО йому було присвоєно кодову назву «Кондор». Пізніше на його базі було створено найбільший та єдиний літак у світі Ан-225 «Мрія».
- Антонов змалку захоплювався малюванням. Спочатку це були звичайні ескізи літаків та авіаційні карикатури, але поступово він став серйозно займатися живописом і за своє життя створив понад 60 робіт – пейзажів та натюрмортів. Він нерідко повторював: «Якби я не став конструктором, став би художником».
- Дві перші літери свого прізвища – Ан – Антонов зобразив не лише у кожній моделі сконструйованого ним літака, а й в іменах своїх дітей – Анна, Андрій, Ролан, Олена.
- Валентина Попелюх, дружина українського поета Василя Стуса, працювала у конструкторському бюро Антонова. Після арешту Стуса у Антонова вимагали звільнити її, але він цього не зробив.
- У листопаді 1965 року Антонов став одним із тих, хто підписав відкритий лист з протестом проти політичних репресій щодо представників творчої інтелігенції УРСР та дискримінації української літератури.
- Антонов багато років боровся за відновлення пам’яті вченого, винахідника та авіаконструктора Ігоря Сікорського, допомагав поетові Василю Стусу, виступав на захист Ліни Костенко.
- 1999 року у Міжнародному аерокосмічному залі слави Аерокосмічного музею в американському містечку Сан-Дієго (Каліфорнія) відкрилася постійна персональна експозиція українського авіаконструктора Олега Антонова. Таке рішення було ухвалено міжнародними авіаційними експертами.
Раніше ми розповідали: