У Національній службі здоров’я (НСЗУ) розповіли, як діяти, якщо у лікарні відмовляють у безоплатному лікуванні.
1. Насамперед треба звернутися по роз’яснення до головного лікаря лікарні або до органів охорони здоров’я місцевої влади.
2. Якщо це не дало результату, слід подати скаргу до НСЗУ. Для цього вкажіть такі дані:
Прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дата народження.
Дату події.
Правильну назву лікарні.
Посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка вимагала оплату за медпослуги та ліки.
Деталі ситуації, що сталася. Наприклад: вимогу грошей за надання послуг, вимогу покупки ліків, витратних матеріалів (стерильних наборів, рентгенівських плівок), примушення сплатити «благодійний внесок», відмову у виписці електронного рецепту на «Доступні ліки».
Суму грошей, яку довелося витратити або вимагали. За наявності додайте копії чеків на ліки або медичні послуги, які довелося сплатити.
Номер вашого телефону.
Подати скаргу до НСЗУ можна:
за телефоном «гарячої лінії» НСЗУ 16-77;
заповнивши електронну форму на сайті https://service.e-health.gov.ua/ , у правому нижньому кутку вибрати вкладку «Зворотній зв’язок»;
надіславши листа електронною поштою info@nszu.gov.ua або звичайною поштою (проспект Степана Бандери , 19, м. Київ, 04073).
Термін розгляду скарги – 30 робочих днів, але здебільшого укладаються у десять робочих днів.
Зручний та якісний одяг — розкіш, до якого прагнуть багато хто. Саме такий асортимент речей…
В Україні за останній рік помітно подорожчали ключові медичні препарати — від антибіотиків до знеболювальних.…
Іноді хочеться просто виїхати — не тому, що тікаєш, а тому, що кличе дорога.
У Пенсійному фонді заявили про оновлення, які торкнуться окремих українців. Що саме змінилося й кого…
Все більше українських пенсіонерів через війну, стан здоров’я або родинні обставини вимушено виїхали за кордон.…
В Україні планують запровадити новий механізм контролю за банківськими операціями. Для цього створять спеціальний реєстр.