У Національній службі здоров’я (НСЗУ) розповіли, як діяти, якщо у лікарні відмовляють у безоплатному лікуванні.
1. Насамперед треба звернутися по роз’яснення до головного лікаря лікарні або до органів охорони здоров’я місцевої влади.
2. Якщо це не дало результату, слід подати скаргу до НСЗУ. Для цього вкажіть такі дані:
Прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дата народження.
Дату події.
Правильну назву лікарні.
Посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка вимагала оплату за медпослуги та ліки.
Деталі ситуації, що сталася. Наприклад: вимогу грошей за надання послуг, вимогу покупки ліків, витратних матеріалів (стерильних наборів, рентгенівських плівок), примушення сплатити «благодійний внесок», відмову у виписці електронного рецепту на «Доступні ліки».
Суму грошей, яку довелося витратити або вимагали. За наявності додайте копії чеків на ліки або медичні послуги, які довелося сплатити.
Номер вашого телефону.
Подати скаргу до НСЗУ можна:
за телефоном «гарячої лінії» НСЗУ 16-77;
заповнивши електронну форму на сайті https://service.e-health.gov.ua/ , у правому нижньому кутку вибрати вкладку «Зворотній зв’язок»;
надіславши листа електронною поштою info@nszu.gov.ua або звичайною поштою (проспект Степана Бандери , 19, м. Київ, 04073).
Термін розгляду скарги – 30 робочих днів, але здебільшого укладаються у десять робочих днів.
Синоптики обіцяють, що 2 вересня в Україні переважатиме суха сонячна погода. Лише подекуди залишки атмосферного…
Про що попереджають астрофізики за результатами спостережень? Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?
Серпень і вересень – оптимальний час для збору квітів, плодів і коренів: від чорнобривців і…
Багато хто вважає безглютеновий хліб корисною альтернативою традиційному. Однак не все так однозначно.
Українців попередили про нову систему контролю на кордоні з ЄС. Відмова здати біометрію буде означати…
Скляні кришки з часом покриваються жиром і втрачають блиск. Але не поспішайте купувати нові