У Національній службі здоров’я (НСЗУ) розповіли, як діяти, якщо у лікарні відмовляють у безоплатному лікуванні.
1. Насамперед треба звернутися по роз’яснення до головного лікаря лікарні або до органів охорони здоров’я місцевої влади.
2. Якщо це не дало результату, слід подати скаргу до НСЗУ. Для цього вкажіть такі дані:
Прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дата народження.
Дату події.
Правильну назву лікарні.
Посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка вимагала оплату за медпослуги та ліки.
Деталі ситуації, що сталася. Наприклад: вимогу грошей за надання послуг, вимогу покупки ліків, витратних матеріалів (стерильних наборів, рентгенівських плівок), примушення сплатити «благодійний внесок», відмову у виписці електронного рецепту на «Доступні ліки».
Суму грошей, яку довелося витратити або вимагали. За наявності додайте копії чеків на ліки або медичні послуги, які довелося сплатити.
Номер вашого телефону.
Подати скаргу до НСЗУ можна:
за телефоном «гарячої лінії» НСЗУ 16-77;
заповнивши електронну форму на сайті https://service.e-health.gov.ua/ , у правому нижньому кутку вибрати вкладку «Зворотній зв’язок»;
надіславши листа електронною поштою info@nszu.gov.ua або звичайною поштою (проспект Степана Бандери , 19, м. Київ, 04073).
Термін розгляду скарги – 30 робочих днів, але здебільшого укладаються у десять робочих днів.
Кожна домашня рослина не лише прикрашає інтер'єр, але й приносить радість своєму господареві.
Котлети — це класична страва, яка є важливою частиною української кухні. Це ситна, смачна та…
Щоб вибрати ідеальний диван, важливо враховувати безліч факторів – від розмірів та форми до матеріалів…
Українців можуть позбавити небажаних дзвінків. Новий законопроєкт передбачає можливість ідентифікації абонентів, які порушують ваш спокій.…
Вже з 1 грудня 2024 року клієнтів "Ощадбанку" очікують суттєві нововведення. Чи стануть послуги банку…
Фінансовий ліміт на один подарунок становить 1500 грн. Фото листів будуть публікуватися на сторінці фонду…