П’ятниця, 3 Травня, 2024
ГоловнаДозвілля«Яблуко» та «пісочний годинник»: як спідниця допоможе приховати недоліки фігури та наголосити...

«Яблуко» та «пісочний годинник»: як спідниця допоможе приховати недоліки фігури та наголосити на перевагах

Этот материал также доступен на русском языке
Щороку 30 листопада у світі відзначають Міжнародний день спідниці. Цей день почали відзначати у Франції, а метою його стало повернути жінкам бажання носити спідниці, щоби підкреслити свою жіночність.

Ми розповімо, як правильно вибирати спідниці для різних типів фігури, щоб виглядати привабливо.

Умовно типи жіночої фігури ділять на п’ять типів: «яблуко», «перевернутий трикутник», «груша», «прямокутник» і «пісочний годинник». Основою цієї класифікації стало співвідношення об’ємів грудей, стегон та талії.

Тип фігури «яблуко»

У жінок з типом фігури «яблуко» об’єм грудей та стегон майже однаковий, при цьому зайві кілограми відкладаються на животі та боках. Щоб їх приховати, потрібно підкреслити ноги та відвернути увагу від талії. Для цього вибирають спідниці з високою посадкою, вузькі або розкльошені внизу. Також підійдуть спідниці з запахом або олівець, які візуально витягнуть фігуру. При цьому потрібно стежити, щоб спідниця не обтягувала проблемну зону, і уникати тканин із великим малюнком або яскравого забарвлення.

Тип фігури «груша»

У жінок цього типу зазвичай вузькі плечі та широкі стегна. Це варто враховувати при виборі одягу, і виграшний варіант – силует, об’ємний зверху і звужений знизу. Жінкам з такою фігурою підійдуть спідниці годе або прямі, але без накладних кишень та інших декоративних елементів, які візуально збільшать стегна. Можна носити спідниці з вертикальними смугами або контрастними вставками з боків — це візуально скоригує фігуру.

Тип фігури «перевернутий трикутник»

При такій фігурі проблемними місцями є занадто широкі плечі та талія. Приховати недоліки допоможе спідниця-трапеція – цей фасон візуально розширить низ і зробить гору більш витонченим. Підсилить враження світла спідниця у поєднанні з темним верхом, а також блузки або светри з V-подібним вирізом без декору у верхній частині. Добре виглядатимуть спідниці з оборками та рюшами, а також плісовані. Тканини можна використовувати з різноманітними малюнками – в горох, смужку або картатий.

Тип фігури прямокутник

У жінок з прямокутним типом фігури всі об’єми практично однакові за шириною. Щоб талія здавалася тоншою, можна надягати спідниці зі злегка заниженою посадкою. Спідниця-тюльпан створить об’єм, якого не вистачає у стегнах, із цим завданням також чудово впораються складки та защипи біля пояса. На тлі більш пишних стегон талія виглядатиме тоншою, а ноги стрункішими. Виправити прямокутний силует і додати витонченості також допоможе спідниця на запах. Жінкам із фігурою «прямокутник» відмінно підійдуть спідниці-трапеції, а також моделі з баскою та воланами.

 Тип фігури «пісочний годинник»

Такий тип фігури – найвиграшніший, а її власницям підуть будь-які фасони. Їм можна носити облягаючі моделі, максі та міді, розкльошені спідниці та трапеції, з рюшами та волани. Єдине, що слід звернути увагу, це вагова категорія. Якщо зайва вага, то від занадто широких і довгих спідниць краще відмовитися. До речі, якщо талія не втратила своєї стрункості, то жінкам із таким типом фігури чудово підійдуть моделі із широким поясом.

Ірина Сорокіна

А оскільки спідниця відкривала жіночі ніжки, дуже важливо було, у що вони одягнені…

Панчохова революція

24 жовтня 1939 року американська корпорація «DuPont» вперше пустила у продаж нейлонові панчохи. Ця визначна для всіх жінок подія відбулася в одному з універмагів міста Вілмінгтон. “Носити панчохи з шовку, а не з нейлону – це все одно що віддати перевагу коню автомобілю”, – цю фразу рекламні агенти компанії “DuPont” повторювали американкам кілька місяців поспіль. Так вони готували жінок по всій країні до появи на ринку революційного товару.
Презентацію новинки компанія провела на Всесвітній виставці в Нью-Йорку в 1939 році, де панчохи з нейлону були оголошені «одягом майбутнього». Рекламна кампанія була вражаючою. Перед входом у павільйон стояв 12-метровий манекен, одягнений у нейлонові панчохи. Американкам пояснювали, що винахід нейлону не менш важливий для людства, ніж винахід двигуна внутрішнього згоряння, радіо та телефону.
Перед тим як пустити панчохи у продаж, місцеві продавщиці випробували їх на собі. Новинка сподобалася, і на прилавки потрапили лише залишки першої партії, які одразу були розкуплені жадібними до новинок модницями. Щасливиці, яким дісталися заповітні панчохи, не вважали за потрібне терпіти і одягали обновки прямо на вулицях міста.
Пройде трохи більше півроку, і в Нью-Йорку за один день розпродажу буде продано 5 млн. пар панчох. Винайдений Уоллесом Каротерсом нейлон зробив справжній прорив у текстильній галузі. Компанія DuPont, співробітником якої був учений, збагатилася на мільярди доларів, відразу поставивши на виробництво нейлонових панчох. Порівняно з шовковими, вони добре тягнулися, не втрачаючи форми, не сповзали і не морщились, облягаючи ногу, стійко переносили мороз і вологу і не служили ласощами для молі.

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні