Це передбачено у підписаній Угоді про асоціацію між Україною та ЄС, пише “Центр Авто».
«Справа в тому, що процедуру обов’язкового техогляду в Україні було скасовано 2011 року. Це стосувалося власників легкових автомобілів, які використовували транспортний засіб виключно для особистих цілей. Щодо техніки, яка використовувалася для комерційних перевезень, вона має й надалі проходити технічний огляд. Це завдання покладалося на приватні компанії.
Все ж таки, незважаючи на це у 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію з країнами Євросоюзу, яка включала внесення багатьох змін до нашого законодавства. Там передбачається повернення процедури техогляду.
Міністерством інфраструктури України було опубліковано чергову версію Проекту Закону «Про внесення змін до низки законодавчих актів України з безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Реалізація цих нововведень планується найближчим часом», – пояснюють у Центрі Авто.
Проходити техогляд, незалежно від того, коли був зареєстрований автомобіль, повинні:
Згідно з новим законопроектом, легкові автомобілі (можуть перевозити до 9 пасажирів) повинні пройти технічний огляд не пізніше ніж через 4 роки після дати першої реєстрації, а після цього – кожні 2 роки. Якщо автомобіль використовується для комерційних перевезень (наприклад, у службі таксі), техогляд потрібно проходити щорічно.
Від обов’язкового технічного огляду звільняються транспортні засоби:
Законопроект передбачає, що техогляд не зможуть пройти автомобілі, які потрапляли до серйозних дорожньо-транспортних пригод, тобто машин, які мали серйозні пошкодження. Наявність таких ушкоджень виявлятимуть та аналізуватимуть експерти. Також виникнуть проблеми з техоглядом у власників, чиї автомобілі не відповідають екологічним стандартам «Євро-4», що діють, а також машини, вік яких перевищує 15 років.
Заборона на проходження технічного огляду також стосується автомобілів, в конструкцію яких були внесені значні зміни. Крім цього, неможливо буде пройти процедуру машинам, зареєстрованим за кордоном, або які отримали прописку в Україні. Це стосується, зокрема, так званих «євроблях» та битих авто, завезених в Україну зі США.
Техогляд авто будь-якої категорії можна буде пройти у сертифікованому СТО.
Якщо авто не пройде технічний огляд до зазначених термінів, або закінчиться зазначений термін від дати останнього техогляду, водія буде оштрафовано на суму 1700 грн (100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). При повторному порушенні йому загрожує позбавлення посвідчення водія.
Саме час садити озимий часник! Дотримуйтесь простих порад досвідчених агрономів і отримаєте великий урожай.
Якщо хочеться здивувати гостей, але не відмовлятися від класики, рожева млинцева «Шуба» — ідеальний варіант.
Експерти прогнозують ймовірне затоплення кількох українських міст. Про які населені пункти йдеться та з чим…
Частині внутрішньо переміщених осіб доступна нова грошова допомога в розмірі 2000 гривень. Яким критеріям треба…
Пенсійний фонд України надає можливість пройти відеоідентифікацію пенсіонерам онлайн без необхідності відвідувати відділення особисто. Як…
Надійний та ефективний генератор — відмінне джерело живлення для дому та офісу у разі частого…