Субота, 10 Грудня, 2022
ГоловнаГрошіЯк у заяві на «єДопомогу» виправити помилку?

Як у заяві на «єДопомогу» виправити помилку?

Этот материал также доступен на русском языке
Виправити помилку у заяві на отримання виплат від міжнародних організацій в «єДопомога» можливо, навіть якщо реєстрацію вже підтвердили.

«Я – інвалід III групи. Зробив дві операції і тепер потребую фінансової підтримки. Знаю, що деякі люди з інвалідністю вже отримали кошти від міжнародних організацій через «єДопомогу». Я звернувся до соціальної служби, і вони мене записали.

Вже минуло три місяці, але ніякого руху немає. Тому попросив працівників банку зареєструвати мене на сайті «єДопомога» через смартфон. Вони це зробили, але неправильно: зареєстрували мене як пенсіонера, а потрібно – як особу з інвалідністю.

Мою реєстрацію підтвердили, але виправити помилку неможливо, заяву повторно не приймають. Дуже прошу вас допомогти у вирішенні цієї проблеми.

Сергій Пундик, місто Гайсин, Вінницька обл.»

Виправити помилку у заяві на отримання виплат від міжнародних організацій в «єДопомога» можливо, навіть якщо реєстрацію вже підтвердили. Для цього обов’язково треба мати смартфон або комп’ютер і доступ до інтернету. Якщо це все є, вам або комусь із ваших рідних, хто вміє користуватися інтернетом, необхідно:

  • Зайти на сайт «єДопомога»edopomoga.gov.ua.

  • На головній сторінці вибрати «Виплати від міжнародних організацій» і натиснути кнопку «Перевірити статус заявки».

  • Заповнити два поля: вказати свій ідентифікаційний код, ввести номер телефону і натиснути кнопку «Перевірити статус».

  • Коли на екрані з’явиться інформація, на якій стадії обробки перебуває ваша заявка, натисніть «Відізвати і подати нову заявку».

Тепер вам потрібно знову подати заявку на отримання грошової допомоги, але вже з виправленими помилками. Тому будьте дуже уважними при заповнюванні анкети, перевіряйте свої дані декілька разів. І пам’ятайте, що рішення про надання допомоги і суму виплат ухвалюють самі міжнародні організації. Пріоритетними залишаються люди, які мають певні соціальні статуси: особа з інвалідністю, пенсіонер, малозабезпечені люди, переселенці та інші.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ

Якщо у вас немає можливості самостійно заповнити заявку і внести свої правки, зверніться по допомогу до найближчого відділення банку, його співробітники повинні вам допомогти. Обов’язково візьміть із собою такі документи: паспорт, ідентифікаційний код, номер свого мобільного телефону, IBAN – міжнародний банківський рахунок вашої картки, він необхідний для виплати допомоги, або поштовий індекс «Укрпошти» (якщо у вас немає банківської карти, виплати прийдуть у відділення пошти).

 

Нове на сайті