Статті

Оплату за електроенергію завищено: чому?

«Отримав рахунок за жовтень від Одеської обласної енергопостачальної компанії (ООЕК) – з урахуванням тарифу 1,68 грн/кВт-год. Я споживаю мало електрики і укладаюсь у норму субсидії – 70 кВт на місяць. Тому з 1 жовтня мені належиться тариф 1,44 грн. До речі, моїй знайомій у Роздільній теж прийшов рахунок із тарифом по 1,68 грн., хоча вона використала лише 100 кВт. Я написав листа з питанням з цього приводу до кол-центру ООЕК, але відповіді так і не отримав.

Андрій Кругляченко, м. Одеса»

Покази лічильників передавайте вчасно

Ми зв’язалися з енергопостачальною компанією ООЕК і нам пояснили, що оплата за світло нараховується за календарний місяць, тобто з 1-го числа минулого місяця до 1-го числа поточного місяця. Покази лічильника за попередній місяць потрібно передавати строго з 1-го до 3-го числа поточного місяця, і тоді вони будуть зараховані як покази на 1-ше число.

Якщо людина з якихось причин передає покази лічильника пізніше зазначених дат, то обсяг споживання електроенергії за минулий місяць визначається для неї розрахунковим шляхом — за значенням середньодобового обсягу енергоспоживання. Такими є вимоги Кодексу комерційного обліку електроенергії.

Якщо наступного місяця споживач передав покази вчасно, то йому обов’язково зроблять перерахунок: оплата за місяць буде скоригована з урахуванням переплати за минулий місяць. Іншими словами, якщо за минулий місяць вам нарахували більше грошей, то наступного місяця ви заплатите на цю суму менше. Але за умови, що покази лічильника ви передаватимете вчасно. Можливо, у жовтні ви передали покази лічильника пізніше належної дати, і тому отримали квитанцію із завищеною сумою оплати.

Як щось запитати у енергетиків?

У разі карантину у компанії не проводиться прийом споживачів. Усі питання вирішуються дистанційно.

Передати покази лічильника можна через «особистий кабінет» на сайті ООЕК, за телефонами кол-центру, через Вайбер та Телеграм, а також за допомогою мобільного додатка Line of Light.

Зв’язатися з енергопостачальною компанією ООЕК можна за телефонами:

  • (048) 705-90-90 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів);
  • (068) 750-90-90, (095) 750-90-90, (073) 750-90-90 (оплата за тарифами вашого оператора);
  • 0-800-409-090 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

Електронна пошта: call-center@oblenergo.odessa.ua

Адреса для листів: 65031, м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28.

Якщо ви звернулися до кол-центру і вам запропонували вибрати в меню потрібну кнопку, натискайте:

1 – якщо у вас немає світла;

2 – щоб передати покази лічильника;

3 – отримати інформацію про рахунок;

4 – з питання приєднання до електромереж;

5 — щоб записатися до центру обслуговування клієнтів.

Читайте також:

Новое на сайте

  • Новини

Пенсіонерам перерахували виплати: хто отримуватиме на понад 2000 гривень більше

Пенсійний фонд оприлюднив оновлені статистичні дані щодо розміру пенсій в Україні. Хто отримав найбільше підвищення…

28/08/2025 09:08
  • Новини

Як швидко перевірити каву на якість у домашніх умовах: простий тест

Неякісна кава легко «виказує себе» у простому домашньому експерименті. Розповідаємо, як швидко перевірити якість кави.

28/08/2025 07:53
  • Новини

Після перерахунку пенсії ПФУ вимагає у киянки повернути майже 75 тисяч гривень: що вирішив суд

У Києві Пенсійний фонд вимагав у жінки повернути 74 828 гривень. Ці гроші, на думку…

28/08/2025 06:22
  • Новини

Маєте 33 роки стажу – рахуємо вашу пенсію

В Україні право на пенсію залежить від віку та страхового стажу. Розглянемо випадок, коли людина…

28/08/2025 05:32
  • Новини

Погода в Україні на четвер, 28 серпня: які зміни принесе антициклон

Погода 28 серпня залежатиме від антициклону Mareike та несе суху та сонячну погоду. Вітер перейде…

27/08/2025 22:22
  • Новини

Магнітні бурі на четвер, 28 серпня: дозвольте собі відпочити

Щоб краще почуватися у дні магнітних бур чи напередодні, потрібно більше відпочивати та уникати стресу.

27/08/2025 21:56