Статті

Оплату за електроенергію завищено: чому?

«Отримав рахунок за жовтень від Одеської обласної енергопостачальної компанії (ООЕК) – з урахуванням тарифу 1,68 грн/кВт-год. Я споживаю мало електрики і укладаюсь у норму субсидії – 70 кВт на місяць. Тому з 1 жовтня мені належиться тариф 1,44 грн. До речі, моїй знайомій у Роздільній теж прийшов рахунок із тарифом по 1,68 грн., хоча вона використала лише 100 кВт. Я написав листа з питанням з цього приводу до кол-центру ООЕК, але відповіді так і не отримав.

Андрій Кругляченко, м. Одеса»

Покази лічильників передавайте вчасно

Ми зв’язалися з енергопостачальною компанією ООЕК і нам пояснили, що оплата за світло нараховується за календарний місяць, тобто з 1-го числа минулого місяця до 1-го числа поточного місяця. Покази лічильника за попередній місяць потрібно передавати строго з 1-го до 3-го числа поточного місяця, і тоді вони будуть зараховані як покази на 1-ше число.

Якщо людина з якихось причин передає покази лічильника пізніше зазначених дат, то обсяг споживання електроенергії за минулий місяць визначається для неї розрахунковим шляхом — за значенням середньодобового обсягу енергоспоживання. Такими є вимоги Кодексу комерційного обліку електроенергії.

Якщо наступного місяця споживач передав покази вчасно, то йому обов’язково зроблять перерахунок: оплата за місяць буде скоригована з урахуванням переплати за минулий місяць. Іншими словами, якщо за минулий місяць вам нарахували більше грошей, то наступного місяця ви заплатите на цю суму менше. Але за умови, що покази лічильника ви передаватимете вчасно. Можливо, у жовтні ви передали покази лічильника пізніше належної дати, і тому отримали квитанцію із завищеною сумою оплати.

Як щось запитати у енергетиків?

У разі карантину у компанії не проводиться прийом споживачів. Усі питання вирішуються дистанційно.

Передати покази лічильника можна через «особистий кабінет» на сайті ООЕК, за телефонами кол-центру, через Вайбер та Телеграм, а також за допомогою мобільного додатка Line of Light.

Зв’язатися з енергопостачальною компанією ООЕК можна за телефонами:

  • (048) 705-90-90 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів);
  • (068) 750-90-90, (095) 750-90-90, (073) 750-90-90 (оплата за тарифами вашого оператора);
  • 0-800-409-090 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

Електронна пошта: call-center@oblenergo.odessa.ua

Адреса для листів: 65031, м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28.

Якщо ви звернулися до кол-центру і вам запропонували вибрати в меню потрібну кнопку, натискайте:

1 – якщо у вас немає світла;

2 – щоб передати покази лічильника;

3 – отримати інформацію про рахунок;

4 – з питання приєднання до електромереж;

5 — щоб записатися до центру обслуговування клієнтів.

Читайте також:

Новое на сайте

  • Новини

Пенсіонерам дозволили «збільшити» розмір пенсії: як це зробити

Ваша майбутня пенсія може бути вищою – якщо ви скористаєтеся змінами, які щойно набули чинності.…

12/07/2025 08:30
  • Новини

Ця кава – небезпечна: яку каву не варто купувати в магазині та як обрати якісну

Приємний аромат і красива упаковка – ще не ознака хорошої кави. Дізнайтеся, як не помилитися…

12/07/2025 07:35
  • Новини

З 17 липня 2025 року ТЦК не зможуть штрафувати за неоновлення військово-облікових даних: що потрібно знати

Починаючи з 17 липня 2025 року, територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП)…

12/07/2025 06:37
  • Новини

Погода на вихідні 12-13 липня: до чого готуватися

Спека чи зливи? Чого очікувати українцям у суботу та неділю? Синоптики зробили детальний прогноз.

11/07/2025 23:59
  • Новини

Магнітні бурі в суботу, 12 липня

Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.

11/07/2025 23:29
  • Новини

Чи варто обривати вуса у гарбузових: розвінчуємо популярні міфи

Вуса гарбузових – корисний елемент, що допомагає рослині триматися на опорах. Але чи потрібно їх…

11/07/2025 22:59