Субота, 24 Липня, 2021
ГоловнаСпоживачПро пільги, рекламу та права споживача

Про пільги, рекламу та права споживача

До нашої редакції надходить дуже багато листів, адже для деяких читачів газета стає останньою інстанцією, останньою надією. Розуміючи це, ми намагаємося відповісти на кожен лист і приділити увагу кожній проблемі.

Проте листів приходить так багато, що ми фізично не встигаємо оперативно відповідати на всі. У цьому номері – традиційний огляд читацької пошти і розмова по суті справи.

Про пільги на оплату комунальних послуг

Вартість оплати житлово-комунальних послуг постійно зростає, тому все, що з цим пов’язано, дуже хвилює наших читачів. Ось і Микола Степура з смт Ялта Донецької області пише: «Я ветеран органів внутрішніх справ (є посвідчення). Вийшов на пенсію 1988 року. До 2020 року користувався пільгами на оплату комунальних послуг. А зараз доводиться все оплачувати самому. Чому – ніхто не знає. Хіба пільги скасували?»

Шановний читачу! Пільги на оплату житлово-комунальних послуг для ветеранів органів внутрішніх справ ніхто не скасовував – вони, як і раніше, є чинними. Але у вашому листі недостатньо даних, щоб відповісти на запитання. Одержати докладнішу інформацію ви можете, звернувшись письмово до територіального управління соціального захисту населення.

Иллюстративное фото

Від себе додамо, що наприкінці 2019 року пільги змонетизували. Ті, хто перейшов на готівкову форму, отримують гроші на руки і самі повністю платять за комунальні послуги. Є і ще один нюанс: одержувачів пільг, так само як і одержувачів субсидій, інших видів державної допомоги, перевіряють на відповідність даних, наявність доходів і т.ін. Можна припустити, що виплату пільги могли призупинити через якусь виявлену помилку. Але це лише наші здогадки. У таких випадках всім радимо передусім з’ясовувати причину проблеми на місці. Якщо це просто помилка, її легко виправлять.

Про квитанції на оплату газу

У нашій пошті є ще один лист про оплату житлово-комунальних послуг. Людмила Євдокимова з міста Дружківка Донецької області стурбована тим, що не отримує квитанції на оплату газу, в той час як квитанції з оплати інших комунальних послуг їй приносять вчасно. Вона пише: «Я клієнтка «Нафтогазу». Прошу пояснити, чому мені не доставляють квитанції на оплату газу, хоча майже у всіх у нашому під’їзді квитанції є. За опалення носять по квартирах, а тут кинуть на вікні – і годі».

Иллюстративное фото

Шановна Людмило Олександрівно! Можливо, ваша квитанція просто загубилася, адже, як ви пишете, всі інші мешканці квитанції отримують. Малоймовірно, що вас особисто ігнорують як споживача і тільки вам не приносять квитанцію. При бажанні можна задати вас питання співробітникам «Нафтогазу», тим більше що у підприємства є номери всіх операторів мобільного зв’язку:

(066) 300-28-88 (Vodafone);

(098) 300-28-88 (Kyivstar);

(093) 300-28-88 (Lifecell).

Про рекламні оголошення

Нерідко читачі звертаються до редакції з претензіями щодо розміщення реклами та інформації про різні акції. Наш читач В. П. Стрельченко з міста Торецька Донецької області прочитав у нашій газеті рекламу, яка пропонує пенсіонерам великі грошові виграші й навіть автомобіль. Читач пише: «Отримавши черговий номер газети, прочитали, що ви пропонуєте читачам величезні гроші, автомобіль або квартиру, якщо співпадуть останні цифри народження, плюс 80, щоб вийшло число 121. І зазначений номер телефону, куди потрібно про це повідомити. А що буде потім, коли ви запитаєте всі персональні дані того, хто подзвонив? До кого і з якою метою вони потраплять? Повідомте про це в газеті».

Шановний читачу! Оголошення, про яке ви пишете, розміщено в нашій газеті на правах реклами. Редакція до даної акції не має жодного стосунку, тому за її зміст, як і за збереження персональних даних, відповідальність несе не редакція, а рекламодавець. Також ми не відповідаємо за якість пропонованих товарів і послуг, не надсилаємо призи та грошові винагороди, що їх обіцяють у рекламі. Ми лише надаємо місце в газеті, позначивши будь-яку подібну інформацію словом «Реклама». Завжди звертайте на це увагу. На жаль, без реклами нам не обійтися. Папір та послуги друкарні коштують дорого, і якщо ми не будемо розміщувати на наших сторінках рекламні оголошення, вартість газети для читачів зросте в кілька разів.

Про захист споживачів

Нерідко у наших читачів виникають нарікання щодо роботи продуктових магазинів і супермаркетів. Наша читачка Віра Яворська з Одеси надіслала кілька листів з вимогою розібратися в неправомірними, на її погляд, діями працівників одного з торговельних центрів. Щоправда, назву торговельного центру вона, на жаль, зазначити забула. Крім того, читачка ображається на нас, що ми не відповіли на її лист відразу після отримання. Вона пише: «Що робити, якщо нас нікому захистити? Якщо ви зробити цього не можете (або не хочете), то бодай порадьте, куди і до кого можна апелювати в такій справі».

Шановна Віро Григорівно! На листи наших читачів ми намагаємося відповідати вчасно, але робимо це в порядку черги – спочатку відповідаємо на ті листи, що прийшли раніше. Що стосується вашого конфлікту з працівниками торговельного центру, то повідомляємо, що поскаржитися на їхні дії ви можете до Держпродспоживслужби:

  • за телефонами гарячої линії: (044) 364-77-80 або (050) 230-04-28;
  • поштою: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1.

У листі напишіть назву й адресу підприємства, яке порушило ваші права. Опишіть проблему і за потреби додайте копії документів, що підтверджують порушення (чек, відмова в ремонті або поверненні товару і т.ін.). І обов’язково зазначте ваші контактні дані: прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання, телефон. Про результати розгляду вашого звернення вам нададуть письмову відповідь.

Нове на сайті