Поновлення пенсійного посвідчення: кому з пенсіонерів потрібно звернутися до Пенсійного фонду

Этот материал также доступен на русском языке

пенсійне посвідчення
Частині пенсіонерів потрібно звернутися до Пенсійного фонду для поновлення посвідчення. Як це зробити: детальна інструкція.

Ключові тези:

  • Пенсіонери мають відновити втрачений або пошкоджений пенсійний документ, інакше втрачають пільги.
  • Відновлення доступне у сервісних центрах ПФУ, онлайн або через мобільний застосунок.
  • Для оформлення потрібні заява, паспорт, ІПН, фото та підпис.

У разі втрати чи значного пошкодження пенсійного посвідчення, пенсіонерам потрібно звернутися в Пенсійний фонд для його поновлення. В іншому разі для них не діятимуть деякі пільги, зокрема безоплатний проїзд у транспорті.

Як відновити пенсійне посвідчення, розповіли в пресслужбі Пенсійного фонду України.

Раніше ми розповідали, що в Україні змінюють умови перерахунку пенсій: кого залишать без надбавок.

Відновити пенсійне посвідчення можна одним із зручних для себе способів:

  1. Звернувшись особисто у сервісний центр Пенсійного фонду України. До заяви про відновлення пенсійного посвідчення потрібно додати такі документи:
  • паспорт;
  • довідка про присвоєння порядкового номера платника податків (за наявності);
  • кольорову фотографію розміром 3,0 × 2,5 см.

2. Онлайн через вебпортал електронних послуг послуг Пенсійного фонду України. Для цього:

  • авторизуйтесь в особистому кабінеті на вебпорталі;
  • зайдіть у розділ “Щодо пенсійного забезпечення” та оберіть опцію “Заява на виготовлення паперового пенсійного посвідчення”.

Через вебпортал ПФУ також можна сформувати електронне пенсійне посвідчення (без паперового аналога), яке відображатиметься в мобільному застосунку “Дія”. Воно зручне тим, що його не можна пошкодити чи загубити.

3. За допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”. Для цього:

  1. Авторизуйтеся в особистому кабінеті.
  2. Оберіть вкладку “До ПФУ” в розділі “Комунікації з ПФУ”.
  3. Натисніть “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”.

До електронної заяви, поданої через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду чи мобільний застосунок, потрібно додати скановані копії:

  • паспорта;
  • довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • фотографії;
  • підпису особи (чорнилами чорного кольору).

Читайте також:

Facebook
X (Twiiter)
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
купити ноутбук Львів, ціни в Україні

Перейти на українську версію сайту?