Ключові тези:
- Пенсіонери мають відновити втрачений або пошкоджений пенсійний документ, інакше втрачають пільги.
- Відновлення доступне у сервісних центрах ПФУ, онлайн або через мобільний застосунок.
- Для оформлення потрібні заява, паспорт, ІПН, фото та підпис.
У разі втрати чи значного пошкодження пенсійного посвідчення, пенсіонерам потрібно звернутися в Пенсійний фонд для його поновлення. В іншому разі для них не діятимуть деякі пільги, зокрема безоплатний проїзд у транспорті.
Як відновити пенсійне посвідчення, розповіли в пресслужбі Пенсійного фонду України.
Раніше ми розповідали, що в Україні змінюють умови перерахунку пенсій: кого залишать без надбавок.
Відновити пенсійне посвідчення можна одним із зручних для себе способів:
- Звернувшись особисто у сервісний центр Пенсійного фонду України. До заяви про відновлення пенсійного посвідчення потрібно додати такі документи:
- паспорт;
- довідка про присвоєння порядкового номера платника податків (за наявності);
- кольорову фотографію розміром 3,0 × 2,5 см.
2. Онлайн через вебпортал електронних послуг послуг Пенсійного фонду України. Для цього:
- авторизуйтесь в особистому кабінеті на вебпорталі;
- зайдіть у розділ “Щодо пенсійного забезпечення” та оберіть опцію “Заява на виготовлення паперового пенсійного посвідчення”.
Через вебпортал ПФУ також можна сформувати електронне пенсійне посвідчення (без паперового аналога), яке відображатиметься в мобільному застосунку “Дія”. Воно зручне тим, що його не можна пошкодити чи загубити.
3. За допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”. Для цього:
- Авторизуйтеся в особистому кабінеті.
- Оберіть вкладку “До ПФУ” в розділі “Комунікації з ПФУ”.
- Натисніть “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення”.
До електронної заяви, поданої через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду чи мобільний застосунок, потрібно додати скановані копії:
- паспорта;
- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- фотографії;
- підпису особи (чорнилами чорного кольору).
Читайте також: