П’ятниця, 22 Листопада, 2024
ГоловнаРізнеСтосується всіх пенсіонерів: доведеться написати письмову заяву та почекати від 15 до...

Стосується всіх пенсіонерів: доведеться написати письмову заяву та почекати від 15 до 30 днів

Этот материал также доступен на русском языке
Напевно, багатьом знайома ситуація, коли після звернення в ту чи іншу інстанцію з важливого для нас питання ми не тільки не отримуємо потрібну відповідь, а й стикаємося з формальним ставленням чиновників та службовців.

«В січні я звернувся до районного управління Пенсійного фонду з питанням, чому у мене не збільшився розмір доплати за понаднормовий стаж у зв’язку із зростанням мінімальної пенсії. А ще я просив, щоб мені перенесли дату виплати пенсії на першу половину місяця.

Отримані відповіді, на мою думку, не відповідають дійсності. Назвати своє прізвище працівниця Пенсійного фонду відмовилася. Якщо можете, прокоментуйте, будь ласка, мій лист».

Михайло Іванович, м. Одеса

Раніше ми розповідали:

 Як отримати кваліфіковану консультацію?

Ми не знаємо, як насправді відбувався діалог між вами і працівницею Пенсійного фонду. З нашого боку буде не дуже коректним звинувачувати її, так би мовити, не вислухавши другу сторону конфлікту.

Але в листах, що надходять до редакції, доволі часто можна прочитати про байдужість окремих спеціалістів фонду.

На жаль, пенсіонери не завжди можуть одразу отримати там кваліфіковану консультацію. Не отримавши відповіді на елементарні питання, людина потім змушена звертатися до вищих інстанцій або, наприклад, до нашої редакції.

Якщо ви не згодні з усними роз’ясненнями фахівців, то завжди можете вимагати письмового пояснення із посиланням на нормативні документи. Для цього потрібно залишити свою письмову заяву або надіслати листа до місцевого управління.

З одного боку, на таку відповідь доведеться почекати – зазвичай від 15 до 30 днів.

Але потім таку відповідь можна оскаржити, наприклад, в обласному управлінні, якщо ви з нею не згодні.

Також зауважимо, що робочі місця, де здійснюються прийом та обслуговування громадян, оформлюються інформаційними табличками із зазначенням номера робочого місця, прізвища, імені, по батькові та посади працівника органу Пенсійного фонду, а також даних про те, які саме послуги надаються працівником на відповідному робочому місці.

Це передбачено постановою правління Пенсійного фонду «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України» №13-1 від 30 липня 2015 року.

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні