Четвер, 9 Травня, 2024
ГоловнаНовиниЯк пенсіонеру самостійно надіслати електронне звернення до Пенсійного фонду

Як пенсіонеру самостійно надіслати електронне звернення до Пенсійного фонду

Этот материал также доступен на русском языке
Якщо у вас є питання або скарга до фахівців Пенсійного фонду, вам необов'язково відвідувати територіальне відділення. На офіційному веб-порталі можна написати і надіслати електронне звернення.

Раніше ми розповідали:

Щоб написати і надіслати електронне звернення до Пенсійного фонду, відкрийте веб-портал – pfu.gov.ua.

На головній сторінці знайдіть

  • вкладку «Для громадськості»,
  • в ній «Звернення громадян»,
  • далі «Електронне звернення»
  • та «Електронне звернення (аплікаційна форма)».

Тепер необхідно заповнити форму, вказавши таку інформацію.

  1. Персональні дані: прізвище, ім’я та по-батькові, стать та вік.

  2. Категорію: наприклад, «пенсіонер».

  3. Написати адресу проживання: країна, область, населений пункт, індекс, район, вулиця, номер будинку та квартири.

  4. Контакти: електрона адреса та мобільний телефон.

  5. Тип повідомлення: пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга.

Після того, як ви все заповнили, у рядку «Тема повідомлення» вкажіть про що ваше звернення, наприклад: «перерахунок пенсії» або «зміни щодо нарахування субсидії».

Далі напишіть текст повідомлення, натисніть на кнопку «Оберіть файл», якщо вам треба додати документ.

Поставте галочку поруч із «Погоджуюсь на обробку даних» і натисніть «Відправити».

Через деякий час з вами зв’яжуться представники Пенсійного фонду: це може бути повідомлення на електрону пошту або дзвінок на вказаний телефон.

Нове на сайті