Як стверджують представники Держпродспоживслужби, українське законодавство передбачає право подати скаргу на якість комунальних послуг, якщо вона не відповідає встановленим стандартам.
Як поскаржитися на погані комунальні послуги
Для цього потрібно скласти акт-претензію, а саме задокументувати порушення та виставити претензію за неякісно надані послуги:
- Зафіксуйте обставини ненадання або неякісного надання ЖКП. За можливості зробіть фотографії, особливо якщо було зіпсовано майно.
- Зверніться до постачальника послуг у письмовій формі, повідомивши про порушення. Подайте лист із повідомленням про вручення або особисто, отримавши в канцелярії відмітку про отримання.
Раніше ми писали, як повернути авансовий внесок за комунальні послуги.
Як проводять перевірку якості ЖКП
Представник постачальника або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані з’явитися за такою скаргою у встановлений договором строк і провести перевірку.
За її результатами має бути складено акт-претензію у двох примірниках для кожної сторони.
Якщо споживач і представник постачальника послуг не змогли узгодити результати перевірки якості послуги, то до акта-претензії вносяться відповідні зауваження.
Після цього результати перевірки якості послуги можуть бути оскаржені в суді.
Вас також можуть зацікавити новини:
Революційний пенсійний закон ухвалено: як тепер враховуватимуть стаж (відео)
Як реально збільшити пенсію: експерт радить кілька дієвих способів (відео)