П’ятниця, 22 Листопада, 2024
ГоловнаДомашній адвокатЩо робити, якщо немає порозуміння з Пенсійним фондом

Що робити, якщо немає порозуміння з Пенсійним фондом

Этот материал также доступен на русском языке
Якщо ж ви не довіряєте місцевим органам Пенсійного фонду, то можете також звернутися безпосередньо до контакт-центру Пенсійного фонду України у Києві: 0-800-503-753 (дзвінки безкоштовні).

«Мій чоловік свого часу був відряджений до ЧАЕС. Там він як механізатор буксирував заражену техніку. Зараз я отримую за нього пенсію за втратою годувальника. Чула від таких жінок, як я, що вони отримують більшу пенсію. А в Пенсійному фонді мені кажуть, що нараховано все вірно.

Але у мене немає до них довіри, бо спочатку вони взагалі не хотіли визнавати, що він – ліквідатор, і довго не платили. Я дзвонила на урядову «гарячу лінію», після чого мені надійшов лист з Пенсійного фонду, копію якого додаю.

Ольга Яковлева, м. Канів, Черкаська обл.»

У редакції немає доступу до вашої пенсійної справи і повноважень перевіряти правильність її обчислення. Всі обставини справи нам невідомі.

Разом з тим дивна річ випливає з відповіді Головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області, яку ви додали до свого листа.

  • По-перше, вони зазначають, що ви отримуєте власну звичайну пенсію за віком, а не пенсію за втратою годувальника.
  • По-друге, вони радять вам звернутися по детальніше роз’яснення до Головного управління Пенсійного фонду в Харківській області, оскільки ви начебто перебуваєте на обліку там.

Можливо, сталася якась помилка або плутанина. Не будемо гадати. Пропонуємо вам почати все спочатку і звернутися до Пенсійного фонду за місцем проживання (незалежно від місця реєстрації).

Якщо ж ви не довіряєте місцевим органам Пенсійного фонду, то можете також звернутися безпосередньо до контакт-центру Пенсійного фонду України у Києві: 0-800-503-753 (дзвінки безкоштовні).

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні