П’ятниця, 22 Листопада, 2024
ГоловнаПенсійна справаУ Пенсійному фонді пояснили, які документи потрібні для виплати недоотриманої пенсії

У Пенсійному фонді пояснили, які документи потрібні для виплати недоотриманої пенсії

Этот материал также доступен на русском языке
У прес-службі Пенсійного фонду пояснили, що потрібно зробити, щоб отримати недоотриману пенсію, якщо людина померла.

До фахівців Пенсійного фонду звернулася українка із запитанням – що потрібно для того, щоб отримати недоотриману пенсію померлої людини. Експерти зазначили, що для отримання пенсії необхідно надати такі документи:

  • заява, в якій зазначено період часу недовиплати пенсії;
  • паспорт громадянина України та його копія;
  • копія свідоцтва про смерть;
  • пенсійне посвідчення (за наявності);
  • документ, що підтверджує родинні стосунки з померлим (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб);
  • довіреність, оформлена відповідно до вимог чинного законодавства (за потреби).

Подати заяву на отримання послуги можна особисто або через законного представника шляхом надсилання документів поштою (рекомендованим листом) або заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на веб-порталі електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua/. При цьому слід заповнити всі необхідні онлайн форми.

Нагадаємо, раніше ми розповідали, як пенсіонери можуть впливати на розмір своєї пенсії.

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні