Насамперед слід зазначити, що показання лічильників фіксують облгази. Процедура відбувається в такий спосіб — ви передаєте свідчення лічильника своєму ГРС (облгаз), а облгази надсилають інформацію до «Нафтогазу».
Як і коли передавати показання лічильника?
Передавати їх необхідно вашому оператору ГРС з 1 по 5 число кожного місяця. Найчастіше саме терміни передачі свідчень грають злий жарт зі споживачами. У разі, якщо споживач не передав показання лічильника до 5 числа, облгаз самостійно формує спожитий обсяг на основі «планового місячного обсягу споживання». І як результат – неправильні суми у платіжці.
На жаль, часто самі облгази ігнорують показання лічильників, що своєчасно передаються. Або недобросовісно виконують покладені на них обов’язки та передають «Нафтогазу» недостовірну інформацію про обсяги споживання.
У такому разі потрібно звертатися до облгазу та вимагати перерахунок сум до оплати.
Передати показання лічильника можна:
- на сайті або в чатботі вашого облгазу;
- зателефонувавши до контакт-центру вашого облгазу;
- скориставшись особистим кабінетом на 104.ua;
- через мобільний додаток 104 Mobile Light для iOS та 104 Mobile для Android.
Щоб скористатися першим варіантом, вам необхідно зайти на сайт облгазу і знайти послугу Передати показання. Керуючись підказками на екрані, заповніть усі дані та надішліть.
На сайті вашого облгазу також знайдете посилання на чат-боти, через які також зручно надсилати показники.
Через особистий кабінет на 104.ua
Щоб передати показання там у спосіб:
- зареєструйтесь або увійдіть до Особистий кабінет на 104.ua.
- у головному меню знайдіть розділ Надіслати свідчення;
- введіть показання лічильників.
- натисніть кнопку Надіслати.
До речі, за допомогою 104.ua ви також можете оплачувати газ та контролювати поточний стан своїх розрахунків, історію платіжок та показань лічильників (за наявності).
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що українці скаржаться, що облгази не повертають переплату за газ.