У ПриватБанку розповіли, що робити, аби змусити банкомат повернути картку чи хоча б убезпечити гроші, які на ній зберігаються.
Виявляється, врятувати картку допоможе натискання та утримування однієї кнопки.
- Найперший (і досить часто ефективний) спосіб – натиснути кнопку “Скасувати” і не відпускати її протягом трьох-п’яти хвилин.
- Після того, як ви наполегливо утримували кнопку “Скасувати”, банкомат запитає у вас, чи дійсно ви хочете все скасувати і просто отримати картку назад. Не вагаючись відповідайте “Так”, проте палець, який тисне на “Скасування”, не відпускайте. Якщо ви все зробите правильно, банкомат повинен віддати картку.
- Якщо цей спосіб не увінчався успіхом, спробуйте проаналізувати, чому банкомат відмовився віддавати вашу картку. Якщо, наприклад, ви знаходитесь за кордоном, то банкомат може просто не підтримувати ваш приватбанківський чотиризначний пін-код.
- Якщо банкомат ПриватБанку або іншого банку не віддав вам картку, нікуди не йдіть. Зачекайте поряд із банкоматом від 5 до 10 хвилин. Протягом цього часу він може без вас скасувати і повернути вам карту.
- Якщо банкомат все ж таки картку не повернув, зателефонуйте на гарячу лінію банку (для ПриватБанку номер 3700) і попросіть заблокувати ваш рахунок.
- Крім того, співробітникам ПриватБанку знадобиться від вас максимум інформації, де, в якому місці, коли і з яким банкоматом це сталося. Тому бажано записати час, адресу, за якою знаходиться злощасний банкомат, а також зробити фото самого “винуватця” та того, що його оточує.
Читайте також:
- В Україні за рік банки закрили майже 450 відділень;
- Банки обяжут возвращать клиентам украденные деньги;
- Почему банки блокируют карты украинцев?
Джерело: itech.co.ua