- опалення, гарячої та холодної води, водовідведення;
- утримання будинків і прибудинкових територій.
Наприклад, до тарифу з утримання будинків та прилеглої території (квартплати) включено досить багато послуг. У Києві – 17. Сюди входять вивезення сміття, прибирання сходових клітин, освітлення, робота ліфтів, поливання клумб, газонів і багато чого ще. Якщо якась із затверджених послуг не надається або виконується неякісно, можна вимагати перерахунку за неї.
У столиці мешканці домагаються перерахунку на солідні суми. Так, за рік, за інформацією Київської міської державної адміністрації, лише за неякісні послуги з утримання будинків і прибудинкових територій киянам повернули 44,2 мільйона гривень.
Розв’язання проблеми потребує певного часу та зусиль. Що для цього потрібно?
- Запросіть до своєї квартири, будинку представника ЖЕКу, якщо справа стосується утримання будинку та прибудинкової території, або керуючої компанії – виконавця послуг.
- Складіть разом з ним акт-претензію і чекайте перерахунку.
- У разі ігнорування з боку постачальника послуги, складіть акт-претензію самі у присутності двох свідків. Обов’язково зазначте свої реквізити і дату, поставте підписи.
- Надішліть акт-претензію за адресою сервісної компанії.
- Якщо перерахунку немає, звертайтеся до департаментів з питань комунального сервісу при місцевих адміністраціях.
- Якщо результату немає, звертайтеся до суду.