Новини

Компенсація за комунальні послуги: як зменшити суми в платіжках

Ключові тези:

  • Споживачі мають право вимагати компенсацію за комунальні послуги, якщо їхня якість була неналежною.
  • Для цього слід написати письмову заяву надавачу послуги із вимогою перерахунку або компенсації.
  • Компанія або управитель повинні прибути на виклик протягом доби та скласти акт-претензію у двох примірниках; у разі відсутності згоди або відмови підписати акт, документ чинний за підписами щонайменше двох споживачів.
  • Відповідь на акт має надійти протягом п’яти робочих днів, інакше споживач може звернутися до територіального органу Держспоживслужби для захисту своїх прав.

Споживачі можуть вимагати компенсацію за комунальні послуги. Це передбачено, якщо якість послуги була не на належному рівні.

Раніше ми розповідали, кому з клієнтів “Нафтогазу” потрібно терміново оновити дані.

У такому разі споживач має написати відповідну заяву надавачу послуги з вимогою надання компенсації чи перерахування платіжки.

Діяти в таких випадках слід покроково:

  1. Написати письмове звернення надавачу послуг, повідомивши про проблему. Таке звернення потрібно надіслати рекомендованим листом або передати особисто, отримавши відмітку про прийняття.
  2. Протягом доби з моменту отримання звернення, згідно з процедурою, представник компанії чи управитель будинку повинен прибути на виклик.
  3. За результатами перевірки представник компанії чи управитель має скласти акт-претензію у двох примірниках – один зберігається у споживача, другий – у виконавця послуги. Якщо сторони не дійшли згоди, акт підписується із зауваженнями. Якщо виконавець не з’явився або відмовився підписати акт без пояснень, документ вважається чинним за умови підписів щонайменше двох споживачів.
  4. Далі акт потрібно надіслати виконавцю або управителю рекомендованим листом. За законом, відповідь має надійти протягом п’яти робочих днів. Якщо ж цього не сталося, споживач має право звернутися до територіального органу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для захисту своїх інтересів.

Джерело: Знай

Читайте також:

Новое на сайте

  • Статті

Субсидія під питанням: кому і за що можуть відмовити у допомозі

В Україні право на субсидію мають усі громадяни України та іноземці, якщо їх витрати на…

03/09/2025 16:31
  • Новини

Уся правда про ультразвукове дослідження: чи справді УЗД небезпечне для організму

Багато людей і досі мають сумніви щодо безпечності ультразвукового дослідження (УЗД). У побуті поширюються чутки…

03/09/2025 15:59
  • Новини

Цвістимуть, як ніколи: як правильно пересаджувати півонії восени

Найкращий час для пересадки півоній – з другої половини серпня до середини жовтня. Дотримуйтесь простих…

03/09/2025 15:41
  • Новини

Він просто тане в роті: найніжніший шоколадний торт без випікання із заварним кремом

Легкий, ніжний і шоколадний: цей торт без випікання із заварним кремом стане улюбленим десертом для…

03/09/2025 15:10
  • Новини

З пенсійних карток списують десятки тисяч гривень: у чому причина

Клієнт Ощадбанку поскаржився на списання 47 тисяч гривень з пенсійної картки без його відома. Банк…

03/09/2025 14:20
  • Новини

Пенсійний фонд розпочав виплату пенсій за вересень: хто отримає підвищення

Стартувала виплата пенсій за вересень. Пенсіонери отримають її в різний період, а дехто – і…

03/09/2025 13:43