Новини

Помилились і надіслали неправильні свідчення лічильника: чи можна виправити ситуацію

Ключові тези:

  1. Показники електроенергії потрібно подавати з 30 числа місяця до 3 числа наступного місяця — це важливо для коректних нарахувань.
  2. Якщо ви помилилися під час передачі показань, їх можна легко виправити через чат-бот ДПЕК (Telegram або Viber).
  3. При повторній передачі нових показань може знадобитися фото лічильника — нормальна практика для підтвердження даних.

Кожен українець знає, що на початку місяця необхідно передавати показники лічильників.

Зокрема, показники про кількість спожитої електроенергії потрібно відправляти до ДТЕК протягом

  • двох останніх днів звітного
  • а трьох перших днів наступного місяця.

Це на користь самих споживачів, тому що не доведеться платити більше, ніж ви споживали: вчасно надані показники гарантують точність нарахувань.

Але що робити, якщо при передачі показників було допущено помилку? Насамперед, не варто впадати в паніку. У ДТЕК пояснили, як виправити таку помилку лише за кілька кліків.

Як виправити помилкові показники електролічильника?

У ДТЕК Дніпровські електромережі розповіли, що у разі помилки під час подачі показників лічильника за липень споживачі можуть виправити їх до 3 серпня. І так приблизно щомісяця.

Це робити найлегше, якщо ви передавали дані в чат-боті ДПЕК у Telegram або Viber. У такій ситуації достатньо повторно внести правильні дані до чат-боту і система автоматично зафіксує останній отриманий варіант показників.

Потрібно не лякатися, якщо чат бот попросить відправити фото лічильника. Це буває в тому випадку, якщо оновлені показники менші за попередній варіант або вищі за ліміт для вашого житла.

Зробіть фото та відішліть. На цьому фото потрібно чітко зафіксувати:

  • покази лічильника;
  • зони споживання (якщо йдеться про 2-зонний або 3-зонний лічильник);
  • серійний номер лічильника.

Цього буде достатньо, щоб у ДПЕК зафіксували правильні показники.

Як переконатися, що ви змінили показники?

Якщо ви сумніваєтеся, що все сталося і система зафіксувала правильні характеристики, це легко перевірити.

Потрібно лише послідовно виконати ці кроки:

  • Відкрийте чат-бот ДТЕК.
  • Клацніть по кнопці «Меню».
  • Натисніть «Передати показники».
  • Виберіть свою адресу.

Вам надійде повідомлення з показниками лічильника, зафіксованими системою, на основі яких формуватиметься ваша платіжка.

Для повної впевненості в тому, що помилкові дані вдалося виправити, краще все ж таки скористатися цією інструкцією і переконатися остаточно.

А якщо ні, то вам можуть нарахувати неправильну суму до сплати, а розгляди обійдуться вам дорожче.

Джерело: GSMinfo

Вас також можуть зацікавити новини:

Метки: показники електролічильника помилкові показники

Новое на сайте

  • Новини

Погода в Україні на п’ятницю, 19 вересня

19 вересня температура повітря поступово підніметься.

18/09/2025 23:47
  • Новини

З 1 жовтня Нацбанк з обороту виводить ще одну монету

З 1 жовтня 2025 року Національний банк України почне поетапно вилучати з обігу ще одну…

18/09/2025 22:59
  • Новини

Магнітні бурі на п’ятницю, 19 вересня 2025 року: чи варто турбуватися

Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?

18/09/2025 21:59
  • Статті

Секрет чистого салону вашого Ford Focus

Ви думали, як невелика деталь може змінити ваш досвід водіння? Якісні килимки для Ford Focus…

18/09/2025 21:47
  • Статті

Гуманітарна допомога для українців: заявку можуть подати і ВПО, і місцеві жителі

Підтримка доступна кожному: отримати гуманітарну допомогу для українців тепер можна онлайн через платформу «ЄДопомога».

18/09/2025 20:59
  • Новини

Обережно купуйте ці товари: що не підлягає поверненню в Україні

Ось що не візьме магазин назад навіть із чеком. Список товарів, які не підлягають поверненню.

18/09/2025 19:57