Фото: freepik.com
Деякі продукти настільки корисні, що їх назвали «ключем до довголіття». Розповідаємо, яка їжа може покращити самопочуття та укріпити здоров’я.
Згідно з даними нового дослідження, опублікованого в Nature Food, знизити ризик хронічних захворювань та ранньої смерті допомагають флавоноїди.
Раніше ми розповідали, які сім фруктів і овочів потрібно обов’язково вживати після 60.
Флавоноїди — це група поліфенольних сполук. Флавоноїди покращують травлення, зокрема, мають антидіабетичні властивості, стимулюють когнітивні функції, знижують ризик серцево-судинних захворювань тощо.
Як пише Newsweek, згідно з результатами дослідження, проведеного університетом Квінс у Белфасті, університетом Едіт Коуен у Перті, Віденським медичним університетом і Віденським університетом, люди, які споживали найбільшу кількість і різноманітність продуктів, багатих на флавоноїди, мали на 6-20 відсотків нижчий ризик розвитку:
Дослідження проводили понад десять років і в ньому взяли участь 124 805 дорослих у віці від 40 до 70 років.
“Прийом флавоноїдів у кількості близько 500 міліграмів на день був пов’язаний із 16-відсотковим зниженням ризику смертності від усіх причин, а також приблизно на 10 відсотків нижчим ризиком серцево-судинних захворювань, діабету 2 типу та респіраторних захворювань”, – наголошує співавтор дослідження Бенджамін Парментер.
Продукти з високим вмістом флавоноїдів включають чай, чорницю, полуницю, апельсини, яблука, виноград і темний шоколад.
Вас також можуть зацікавити новини:
Щомісяця українці платять за газ навіть тоді, коли майже ним не користуються. Цю систему пропонують…
Гроші мали прийти ще торік, але частина українців так і не отримала 6500 гривень. Стало…
Подали трудову книжку на оцифрування, а статус місяцями не змінюється? Панікувати завчасно не варто. У…
Якщо ваша квартира була приватизована або придбана багато років тому, варто перевірити одну важливу річ.…
Влітку будинок може нагрітися так, що навіть вентилятор уже не рятує. Але для боротьби зі…
Середня пенсія в Україні станом на 1 липня 2026 року становить 7 273 гривні. Водночас…