Дослідники з Медичної школи Університету Нагої провели масштабне дослідження, до якого залучили близько 80 тисяч людей віком від 35 до 69 років, пише ТСН.
Експеримент тривав кілька років. У цей період вчені аналізували стан здоров’я, вагу, спосіб життя, харчові звички та гастрономічні уподобання учасників.
Читайте також: Не менше 1 разу на тиждень: названо найкориснішу рибу, яку обов’язково потрібно їсти взимку
Висновки свідчать, що люди, які регулярно вживають дрібну рибу, живуть довше і рідше хворіють на онкологічні захворювання. Тож включення дрібної риби у раціон є дуже простим, досить бюджетним і водночас надзвичайно дієвим способом подбати про своє довголіття. Справа в тому, що саме невелика риба містить такі біологічно активні речовини, які здатні допомогти підтримувати здоров’я та уповільнювати старіння організму.
Професор Такаші Тамура вважає, що дрібна риба повинна входити у раціон харчування і дітей, і дорослих. Її можна вживати навіть у консервах. Адже це дає можливість їсти рибу цілою. Бо саме кістки у ній містять багато корисних речовин: кальцій і вітамін А. Ці елементи вкрай важливі для здоров’я кісток, зубів, а також для зміцнення імунної системи.
Для українців дрібна риба також доступна. Можна обирати хамсу, кільку, бички, анчоуси, сардини. Такі продукти корисно споживати два-три рази на тиждень.
Вас також можуть зацікавити новини:
У понеділок, 17 серпня, в Україні збережеться спекотна літня погода, але частину регіонів зачеплять грозові…
17 серпня геомагнітний фон Землі буде нестабільним, однак до сильної магнітної бурі справа не дійде.…
Коли проект потребує сервера, вибір часто зводять до двох слів: VPS або хмара. Насправді це…
Тиждень із 17 по 23 серпня 2026 року стане часом важливих астрологічних змін, оскільки Сонце…
Звичайна Звичайна кухонна фольга може стати незамінним помічником під час прання. Експерти радять використовувати щільні…
Соковитий шашлик зі свинини можна приготувати без складного маринаду та екзотичних інгредієнтів. Для цього знадобляться…