Якщо громадянин України володіє нерухомістю, право на яку було отримано до 2013 року, то йому слід внести дані про такі об’єкти до Державного реєстру майнових прав на нерухоме майно.
Згідно з поясненням Департаменту адміністративних послуг Львівської міськради, до 2013 року права власності на нерухоме майно реєструвалися Бюро технічної інвентаризації (БТІ). Воно видавало документ про право власності, виписку з реєстру або ставило відповідний штамп на самому документі.
Раніше ми писали, що в Україні змінилися правила вступу в спадщину.
Документи про право власності, видані у 80-х – 90-х роках, на звичайному папері, а не на нотаріальному бланку, і не зареєстровані в БТІ, слід обов’язково реєструвати. Якщо на документах немає штампів, відміток чи виписки з БТІ, фактично право власності вважається не підтвердженим, попри те, що людина прожила у квартирі чи будинку багато років.
Якщо ж на документах є хоча б один штамп, відмітка БТІ або є виписка з реєстру БТІ, тоді документи вважаються дійсними та право власності на нього визнається.
Проте під час продажу або іншого відчуження такої нерухомості, інформація має бути внесена до Державного реєстру прав для синхронізації баз даних.
Перерахунок пенсій з 1 квітня: чому працюючі пенсіонери не отримають підвищення виплат (відео)
Важливі нюанси допомоги малозабезпеченим сім’ям: від чого залежить розмір виплат (відео)
Уряд ухвалив нові рішення щодо надання статусу інвалідності. Розповідаємо, хто зможе скористатися змінам.
Меморандум з Міжнародним валютним фондом передбачає підвищення тарифів для українців. Коли саме це відбудеться.
Пенсіонерка звернулася до ПФУ за доплатою за вік, але отримала відмову. У чому причина і…
Пенсійний фонд України отримав нові обов’язки — тепер саме він опікується багатьма видами соціальних виплат.…
Наразі це вже четвертий регіональний форум, який організовано за підтримки проєкту Реабілітація в Україні (Rehab4U).
Український ринок демонструє стабільно високий інтерес до продукції з Піднебесної протягом останніх десятиліть. Цей тренд…