Ставка податку визначається органами місцевого самоврядування, але не може перевищувати понад 3% від їхньої нормативної грошової оцінки.
З 1 січня 2023 року податок за земельні ділянки, що перебувають у зоні воєнних дій або на тимчасово окупованих територіях, не нараховується. Це правило буде дійсним, поки введено військовий стан.
Раніше ми писали, що треба терміново зробити, щоби не втратити свої земельні ділянки.
Згідно з рішенням уряду такі ділянки непридатні для використання через ризик вибухонебезпечних предметів. Проте місцеві військові та цивільні органи мають самі встановити податкові пільги щодо таких ділянок.
Оподаткуванню під час дії воєнного стану не підлягають ділянки землі, які:
Право на захмарні пенсії: чому судді отримують 50 мінімальних виплат (відео)
У Пенсійному фонді анонсували зростання пенсій: відбудуться індексація та перерахунок пенсій (відео)
Прості щоденні дії дозволяють суттєво зменшити суми у щомісячних платіжках за світло. Дізнайтесь, чому фахівці…
У неділю, 11 жовтня, на Землі очікується підвищена геомагнітна активність. За даними спостережень та метеорологічними…
У жовтні 2026 року внутрішньо переміщені особи (ВПО) отримують державну допомогу на проживання вже в…
Вінницький окружний адміністративний суд закрив провадження у справі за позовом військового пенсіонера до Головного управління…
Науковці з Йоркського університету в Канаді визначили оптимальну норму нічного сну, яка допомагає захистити мозок…
Товариство Червоного Хреста України продовжує прийом заявок на отримання гуманітарної допомоги у вигляді продуктових наборів.…